دبیر فدراسیون کاراته: نباید در باد خوش خیالی بخوابیم

راستین آنلاین: دبیر فدراسیون کاراته پس از رقابت‌های کاراته وان پاریس بیان کرد: نتایج قابل قبول در بخش مردان به دست آمد و در بخش زنان اگر شرایط مهیا شود آنها نیز می‌توانند مدال‌آور باشند چرا که پتانسیل خوبی در این بخش وجود دارد.

 محسن آشوری درباره نتایج کسب شده در کاراته وان پاریس بیان کرد: در بخش مردان نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. مسابقات کاراته وان پاریس رقابت تنگاتنگی بود و افرادی توانسته بودند در این مسابقات شرکت کنند که رنگینگ لازم را کسب کرده بودند و در واقع فضایی برای رقابت برترین های رنکینگ بود و همین باعث شده بود تا کیفیت مسابقات با دوره‌های قبلی متفاوت باشد.

 او در ادامه با اشاره به تیم ملی کاراته ایران بیان کرد:  ملی‌پوشان ما در این مسابقات خوب درخشیدند. این مسابقات برای کسی زنگ تفریح نبود و کشورها سرمایه گذاری خوبی را آغاز کرده اند تا بتوانند در المپیک ۲۰۲۰ نتایج خوبی کسب کنند. مسابقات از این نظر حائز اهمیت است که کشورها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰  تمام تلاش خود را  خواهند کرد و با این وضعیت ما کار سختی را در پیش خواهیم داشت.  رقبای ما حمایت دولت را در بخش سرمایه گذاری در کنار خود دارند. کسب سهمیه المپیک از طریق همین کاراته وان ها به دست  می آید که اکثر کشورها سرمایه گذاری خوبی را در این بخش داشته‌اند و ما نیز باید با آنها همپا باشیم.

 او در ادامه با اشاره بر اینکه کاراته ایران قوی است خاطرنشان کرد:  درست است که کاراته ایران قوی است اما ما باید زیرساخت‌های لازم  را فراهم کنیم، باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم و از رقبا عقب نیفتیم. کاراته ایران قدرتمند است اما به صرف  قوی بودن نمی توان در باد خوش خیالی بخوابیم، باید متناسب با حرکت رقبای اصلی خود گام برداریم و برنامه ریزی هایمان در این جهت باشد.

 او در ادامه افزود: برنامه ریزی های ما باید متناسب با رقبا باشد، باید سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهیم. امروزه مدیران بالادستی ما نظر مساعدی دارند، شخص سلطانی فر نیز حامی کاراته است ولی باید زیرساخت‌ها و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود، با اعتبارات گذشته نمی توان به جنگ رقبا رفت و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

 دبیر فدراسیون کاراته درباره نتایج دختران در رقابتهای کاراته وان پاریس بیان کرد:  با توجه به شرایطی که بانوان ما دارند و شرایطی که رقبای آنها در اختیار دارند می توان به نتایج بدست آمده  نمره قبولی داد ولی نمره ای نیست که بتوانیم در المپیک نقش آفرینی کنیم. در بخش بانوان باید تمهیدات لازم به عمل آید،  ظرفیت خوبی در بخش بانوان داریم و برای اینکه این ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شود باید  سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام شود و نیاز به بستر هایی فراتر از بخش آقایان در بخش بانوان داریم.
 آشوری در ادامه گفت: در بخش بانوان باید با رویکرد دیگری نگاه کنیم اگر بتوانیم در بخش بانوان شرایط مساعدی را فراهم کنیم آنها نیز برای ما مدال‌آور خواهند بود  چرا که در کاراته وان های مختلف هر یک از ملی‌پوشان بانوی ما ظرفیت‌های خود را نشان داده‌اند و مجموع این ها نشان می دهد که ما پتانسیل خوبی در بخش بانوان داریم و نیاز به یک پشتیبانی مالی دارد که اگر این حاصل شود نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

او درباره تصمیم گیری در بخش بانوان بیان کرد:  یک مجموعه در هیئت رئیسه کاراته با سیاست‌گذاری‌های کلان تصمیم‌گیرنده است و با استفاده از نقطه نظرات تصمیم گیری ها صورت می گیرد.
 
دبیر فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی را در بخش کادر فنی بانوان خواهیم داشت یا خیر گفت:  فدراسیون کاراته مدیریت هوشمند و تیزبینی دارد که تمامی موارد را رصد می‌کند و به هیچ کسی در این رابطه قولی داده نشده است.  نه حاشیه امنیتی برای کسی وجود دارد و نه نا امنی برای کسی ایجاد می‌شود، بلکه شرایط مدیریت می شود تا دستاورد خوبی را از این ظرفیت‌ها به عمل بیاوریم که منجر به کسب نتایج خوب شود.

 آشوری همچنین درباره  اشتباه صورت گرفته در برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور رده های سنی بیان کرد:  اشتباهی صورت گرفته است و ما نباید به دنبال مقصر باشیم،  اگر شرایط را مجددا برای برگزاری مسابقات فراهم نمی کردیم،  بد بود،  اما ما متحمل هزینه‌های بیشتری شدیم تا حقی از کسی ضایع نشود و مجددا شرایط برای کسانی فراهم شد که شانسی نداشته اند اما می‌توانند دوباره خود را محک بزنند و در این مسابقات شرکت کنند و از  شانس مجدد خود جهت ارائه توانمندی هایشان استفاده کنند.

 دبیر فدراسیون کاراته در پایان بیان کرد: از  خانواده بزرگ و فهیم کاراته که مخلصانه و متواضعانه در خدمت توسعه کاراته هستند تشکر می کنم.

انتهای پیام /  106
1582 کلیک ها  یکشنبه, 15 بهمن 1396 14:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا