درهای بسته تیم‌ملی به روی آقای گل لیگ

راستین آنلاین: ترافیک مهاجم در تیم ملی به علیپور فرصت حضور در جمع شاگردان کی‌روش را نمی‌دهد.

 علی علیپور در حالیکه آقای گلی لیگ برتر را تا اینجای کار به خود اختصاص داده، اما هنوز نتوانسته نظر کی‌روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند.

تا پیش از رفتن مهدی طارمی، برانکو خیلی روی حضور علی علیپور در تیم‌ملی اصرار نمی‌کرد، به ویژه که این بازیکن، مهاجم در سایه بود و هر از گاهی در ترکیب ثابت تیم به میدان می‌رفت. حالا اما در نبود مهدی طارمی، علی علیپور در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی برای خودش دست و پا کرده و آن روی بازی خود را نشان داده که چه شم گلزنی بالایی دارد و می‌تواند همه خواسته‌های یک تیم را برآورده کند.

علیپور حتی از مهدی طارمی هم بهتر عمل کرده؛ از کمترین فرصت‌ها بیشترین بهره را برده و فرصت‌های کمتری را از دست داده اما در فهرست کی‌روش جایی برایش نیست که اگر بود، این روزها به تمرینات ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌شد. البته دلیل اصلی چشم‌پوشی بر او را باید در تعدد مهاجمان در اردوی تیم‌ملی بدانیم، نه سلیقه شخصی کی‌روش.

او از بین مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کاوه رضایی و... هم باید چند نفر را در هر بازی روی نیمکت بنشاند و در انتخاب مهاجم آنقدر دستش باز است که حتی آقای گل فعلی لیگ برتر را نادیده گرفته و شانس آزمایش شدن را هم به او نمی‌دهد.

انتهای پیام /  106
1344 کلیک ها  پنج شنبه, 12 بهمن 1396 11:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا