ورود نهادهای نظارتی به دروغ سازمان یافته طارمی - طاهری

راستین آنلاین: پس از آنکه مشخص شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با طارمی در سناریویی خودساخته و دروغی محرز، باعث زیان به پرسپولیس و بیت‌المال شده‌اند، نهادهای نظارتی و حراستی جهت بررسی و پیگرد متخلفان به این ماجرا ورود کرده‌اند.

 مهدی طارمی که ماجرای پیوستنش به ریزه اسپور ترکیه تبعات و هزینه‌های سنگینی برای پرسپولیس و کشور به همراه داشت، باعث شد تا علاوه بر محرومیت سنگین، جریمه‌ای قابل توجه نیز بر بیت‌المال و باشگاه پرسپولیس بار شود، هر چند بعدها این جریمه با رایزنی دو رییس جمهور بخشیده شد اما این موضوع از همان ابتدا دارای ایرادات فراوان و مشکوکی بود که رسانه‌های مختلف به آن ورود کردند اما در تازه‌ترین اتفاق مهدی طارمی در گفت‌وگویی تلویزیونی با صراحت اقرار کرد که ماجرای بازگشت از ریزه اسپور و قرارداد سابق با پرسپولیس، واقعیتی ساختگی و جعلی مدیران پرسپولیس و او بوده تا از این طریق با سندسازی و ثبت قراردادهای خلاف واقع به تاریخ گذشته، حضور او در پرسپولیس را مشروع جلوه دهند.

اکنون پس از ورود مجموعه نهادهای انضباطی و قضایی فدراسیون فوتبال به این ماجرا، نهادهای نظارتی و حراستی نیز به این ماجرا ورود کرده‌اند و قرار است با بررسی ادعاهای طارمی، ضرر و زیان احتمالی وارده به باشگاه پرسپولیس از این طریق را پیگیری کنند.

پرداخت پول از طریق یک هوادار متمول به طارمی و سندسازی خارج از عرف مدیریتی، در حکم اختلاس یا ضرر و زیان به بیت‌المال و اموال عمومی دانسته شده است و قرار است مجموعه مدیران باشگاه پرسپولیس و خصوصا شخص علی‌اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل وقت و مهدی طارمی در این باره به نهادهای نظارتی پاسخ دهند.

موضوع سندسازی و دروغ سازمان یافته مدیران پرسپولیس و طارمی در حالی افشا شده که این اتفاق تلخ خسارات معنوی و حیثیتی زیادی به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس وارد کرده است. امید است که با بررسی دقیق این ماجرا از سوی نهادهای ذی‌ربط یک بار برای همیشه با مستندسازان دروغ‌پرداز برخورد شود.

انتهای پیام /  106
1274 کلیک ها  چهارشنبه, 04 بهمن 1396 12:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا