از اجرای طرح آمایش سرزمینی برای ورزش فارس استقبال می‌کنیم

راستین آنلاین: قهرمان کشتی المپیک گفت، از اجرای طرح آمایش سرزمینی برای ورزش فارس استقبال می‌کنیم.

امید نورزی با انتقاد از نگاهی که ورزش را تنها یک‌رشته خاص می‌داند افزود: فارس می‌تواند در رشته‌های انفرادی نظیر کشتی و ورزش‌های رزمی به قطب کشور تبدیل شود اما این اتفاق در صورت تغییر نوع توقعات از ورزش استان به وقوع خواهد پیوست.

وی شهرستان‌هایی مانند جویباروایذه را مثال زد و افزود: درحالی‌که در این دو شهر هیچ تیم فوتبال مطرحی وجود ندارد، اما جویبار پایتخت کشتی آزاد جهان و ایذه پایتخت کشتی فرنگی جهان لقب گرفته‌اند.

نوروزی بروز چنین اتفاقی را حاصل توجه علمی و علمی و تغییر نگرش مردم به ورزش دانست و افزود: از اینکه می‌بینیم در اداره کل ورزش و جوانان فارس باهدف تحقق سند چشم توسعه انداز ورزش استان نگاهی علمی و واقع‌بینانه حاکم است خوشحالیم.

دارنده مدال طلای المپیک لندن بابیان اینکه با هزینه قرارداد یک بازیکن فوتبال می‌توان یک تیم کشتی را دریک سال مدیریت کرد و برای استان افتخار به ارمغان آورد افزود: چه ایرادی دارد که در فارس یک تیم فوتبال خوب وجود داشته باشد و در کنار آن رشته‌های مختلفی که ظرفیت‌های لازم را برای معرفی بازیکن و مربی به تیم های ملی و کسب مدال‌های ملی، آسیایی، جهانی و المپیک رادارند حمایت شوند.

نوروزی با استقبال از پیشنهاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر ورود شهرداری این شهر در عرصه ورزش حرفه‌ای گفت: اکنون‌که قانون دست اداره کل ورزش و جوانان را برای حمایت از ورزش قهرمانی بسته است، نهادهایی مانند شهرداری می‌توانند در این عرصه ورود کنند.

وی ورود شهرداری شیراز به عرصه ورزش قهرمانی را عاملی برای معرفی بیش‌ازپیش شهر شیراز در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: این اقدام می‌تواند در توسعه گردشگری ورزشی و افزایش درآمدهای شهر نیز به شهرداری کمک کند.

انتهای پیام /  101
1539 کلیک ها  چهارشنبه, 27 دی 1396 23:00
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا