حمایت های اداره کل ورزش و جوانان باعث بقای ما در لیگ برتر شد

 راستین آنلاین:سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با اشاره به حمایت های حیدر علی کامیاب گفت:در این فصل اداره کل ورزش و جوانان در حد توان از تیم ارژن حمایت کرد و پاداش های خوبی به بازیکنان ما پرداخت کرد.

حمیدرضاکمالی در حاشیه دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه در 3 سالی که تیم ارژن در لیگ دسته یک حضور داشت هیچ حمایتی از تیم ما  نشد افزود:با حمایت هایی که اداره کل ورزش و جوانان فارس در دوره جدید از ما داشت توانستیم به لیگ برتر بازگردیم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن حمایت های معنوی کامیاب را درکنار حمایت های مادی اداره کل ،عامل مهمی برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان و کادر فنی این تیم دانست وافزود:حضوردرتمرینات و برقرای تماس های تلفنی توسط شخص مدیرکل اتفاقی بود که باعث شد بازیکنان و کادر فنی با انگیزه صد چندان در رقابت ها حاضر شوند.

کمالی دربخش دیگری از صحبت هایش با ابراز امیدواری  نسبت به مرتفع شدن مشکلات مالی کارخانه لبنیاتی ارژن شرایط تیم خود را مطلوب توصیف کردو افزود : با توکل به خدا و با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان بازی ما قبل آخر خود را مقابل تیم هیات فوتبال قم پیروز شدیم و خوشبختانه در لیگ برتر فوتسال کشور ماندگار شدیم و بازی آخر ما مقابل مقاومت قرچک تشریفاتی خواهد بود.

سر مربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در پایان عنوان کرد: اگر چه استحقاق تیم لبنیات ارژن در بالای جدول است اما امیدوارم با حمایت هایی که در فصل از سوی مسوولان خواهد شد بتوانیم در بین چهار تیم اول جدول رده بندی باشیم.

انتهای پیام /  101
1573 کلیک ها  سه شنبه, 19 دی 1396 22:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا