چاپ کردن این صفحه

تمام‌قد از نمایندگان فارس در لیگ‌های مختلف فوتبال حمایت می کنیم

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: این اداره کل تمام‌قد از نمایندگان فارس در لیگ‌های مختلف فوتبال حمایت می‌کند تا مردم دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

حیدر علی کامیاب با اشاره به حاشیه‌های چند روز اخیر که در پی یک برنامه تلویزیونی در مورد یکی از نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور به وقوع پیوست افزود: بدون توجه به این حاشیه‌سازی‌ها کمک‌های خود را به تیم آینده‌سازان برق جدید فارس ادامه می‌دهیم.

وی تمرکز بر تداوم موفقیت‌های این تیم و دیگر نماینده فارس در لیگ یک را باهدف صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس برشمرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های قانونی که وجود داشته تاکنون نیز از سوی این اداره کل کمک‌های زیادی به این تیم شده که تا پایان لیگ نیز این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کامیاب با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس حامی تیم آینده‌سازان برق جدید فارس خواهد بود و این تیم را همانند سایر تیمها حمایت خواهد کرد افزود: مسئولین این تیم نیز باید برنامه‌ریزی خود را به‌دوراز مسائل حاشیه‌ای برای موفقیت و صعود تیم برق جدید به لیگ دسته بالاتر متمرکز کنند چراکه اگر اجازه ورود حاشیه‌ها به تیم داده شود، وضعیت این تیم بدتر خواهد شد.

کامیاب گفت: خوشبختانه مدیران ارشد دولت در استان نیز حامیان ورزش و پیگیر وضعیت برق جدید هستند ازاین‌رو باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بابیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه ورزش فارس مردم ورزش دوست و هواداران تیم‌های مختلف این استان هستند از ورزش دوستان استان خواست تا در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور نمایندگان فارس را تنها نگذارند تا با حمایت آن‌ها شاهد برپایی جشن صعود آینده‌سازان برق جدید فارس و فجر شهید سپاسی به لیگ برتر باشیم.

کامیاب تأکید کرد حمایت هواداران، مسئولان استانی، مطبوعات و از همه مهم‌تر غیرت و تعصب بازیکنان تیم آینده‌سازان برق جدید فارس و فجر شهید سپاسی باعث شده تا این دو تیم در لیگ یک فوتبال کشور حضور مقتدرانه‌ای داشته باشند داشته باشد ازاین‌رو امید داریم بعدازاین نیز با ادامه این حمایت‌ها و بدون توجه به حاشیه‌سازی چندروزاخیرروند موفقیت‌های این دو تیم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام /  101
1482 کلیک ها  جمعه, 08 دی 1396 05:53
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط