زلزله غرب کشور آزمون بزرگ همبستگی مردم بود

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: زلزله غرب کشور آزمون بزرگ همبستگی مردم بود.

حیدر علی کامیاب که در حاشیه سفر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و نظارت بر تقسیم کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش استان بین خانواده‌های زلزله‌زده سرپل ذهاب سخن می‌گفت افزود: جامعه ورزش فارس نیز همچون دیگر اقشار جامعه از ساعات نخستین پس از وقع زلزله در کنار نهادهای دولتی اقدام به جمع‌آوری اقلام موردنیاز هم‌وطنان زلزله‌زده کرد تا بار دیگر ثابت کند می‌تواند الگویی مثال‌زدنی از وحدت و همدلی در جامعه باشد.

وی که به همراه امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک و محمدحسین غرقی سرپرست هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای اقدام به سرکشی از خانواده های داغداراهل سرپل ذهاب کرده است ، با تقدیر از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کمک‌های جامعه ورزش فارس شامل 20 کانکس مسکونی و یک کانکس آموزشی، یکصدمیلیون تومان پول نقد،30 میلیون تومان کمک دارویی و بهداشتی،50 میلیون تومان مواد خوراکی و 50 میلیون تومان پوشاک، پتو، کفش و وسایل گرمایشی است که دردومرحله به هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه تقدیم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ا بیان اینکه این کمک‌ها در مراسم گلریزان جامعه ورزش و پس از و با مراجعه حضوری خیرین حوزه ورزش به مجریان این گلریزان جمع‌آوری‌شده است افزود: مایه غرور و افتخار است که مربیان، قهرمانان، داوران، پیشکسوتان، روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران باشگاه ای استان در این امر انسان دوستانه پیش‌قدم شدند تا بخشی از آلام هم‌وطنان زلزله‌زده را التیام بخشند.

کامیاب با ابراز خرسندی از اینکه به‌عنوان نماینده جامعه ورزش فارس در این اقدام انسان دوستانه شرکت کرده است گفت:

ورزش مجموعه‌ای از اخلاقیات و علم زیبایی‌شناسی است که مردم را از طبقات مختلف اجتماعی به خدمت می‌گیرد و در جمعی پرنشاط به حرکت و جنبش وامی‌دارد، ویژگی که در کمتر حوزه‌ای شاهد آن هستیم.

وی بابیان اینکه ورزشکاران و پهلوانان، وجدان بیدار و چشمان جستجوگر و ریزبین اجتماع هستند افزود: این بخش از جامعه بارها نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف برکنار دیگر اقشار جامعه بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تأکید بر لزوم ادامه کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده گفت: نباید گمان کنیم اکنون‌که مدتی از وقوع زلزله گذشته تمام نیازهای این هم‌وطنان مرتفع شده و دیگر به کمک ما احتیاجی نیست.

انتهای پیام /  101
2563 کلیک ها  دوشنبه, 04 دی 1396 01:35
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا