چاپ کردن این صفحه

از هر مصوبه ای که زمینه گسترش ورزش را فراهم کند حمایت می کنم

 راستین آنلاین:استاندار فارس گفت: از هر مصوبه ای که  زمینه گسترش ورزش را فراهم کند حمایت می کنم.

اسماعیل تبادار که عصر امروز دوشنبه 19 آذر درشورای ورزش همگانی استان فارس سخن می گفت، در عین حال برای این حمایتش شرط گذاشت و افزود:این مصوبات باید درچارچوب اسناد بالا دستی و برنامه ششم توسعه باشد.

رئیس شورای عالی ورزش استان با ابراز خرسندی از اتفاقات به وقوع پیوسته در حوزه های مختلف5 ورزش استان در چند سال گذشته افزود:اهمیت مقوله ورزش تا آن اندازه است که در کنار بهداشت، مسکن و آموزش و پرورش از مولفه های لازم برای توسعه یافتگی یک جامعه محسوب می شود.

تبادار در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش همگانی به عنوان زیر بنای توسعه سلامت و ورزش قهرمانی خواستار توجه بیش از پیش به ورزش بومی محلی  شد و گفت:فرمانداران،بخشداران و دهیاران می بایست ملزم به توسعه این بخش از ورزش در شهرستان ها،بخش ها و روستاهای استان شوند.

استاندار فارس درادامه خواستار کاربردی شدن برنامه در حوزه ورزش همگانی شد و افزود: در کنار برنامه هایی که برش استانی و شهرستانی دارند موضوع ورزش نیزباید دیده شود و اگر دستگاهی در این حوزه کم کاری می کند معرفی شود.

تبادار با اشاره به اینکه تنها ۱۵ درصد ازجمعیت کشور ما ورزش می کند گفت:یکی از دلایل مالامال بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از بیمار ورزش کردن مردم است.

وی همه مسئولین استانی را متولی امور ورزش دانست و افزود: توسعه ورزش تنها وظیفه یک ارگان نیست  به همین منظور باید وظیفه ارگان های مختلف نظیر شهرداری ها  در توسعه ورزش همگانی مشخص و مسئولین ملزم به اجرای آن شوند.

انتهای پیام /  101
1273 کلیک ها  دوشنبه, 20 آذر 1396 17:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط