فرصت 72 ساعته به باشگاه ارژن شیراز /تاکید استاندار فارس برحضورقدرت ارژن در رقابت های لیگ برتر

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس در واکنش به حضور نیافتن تیم ارژن شیراز در دیدار روز پنجشنبه رقابت های لیگ برتر فوتسال به دلیل مسائل مالی گفت: در نامه ای 72 ساعت به مدیر عامل باشگاه ارژن فرصت دادیم در صورتی که نمی خواهد تیم داری کند به طور رسمی اعلام کند تا این تیم با تدارک بهتری روانه دیدار های باقیمانده لیگ شود.



حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود: در ابتدای فصل رقابت های فوتسال لیگ برتر مدیر عامل باشگاه ارژن اعلام کرد اگر مشکلات کارخانه حل نشود نمی توانم تیم داری کنم اما با رایزنی هایی که صورت گرفت مشکلات کارخانه برطرف شد .

وی گفت: مشکلات این کارخانه در حوزه تامین اجتماعی ، مالیات و استاندارد بود که با مدیران اقتصادی استان در همان ابتدای فصل صحبت کردیم و موارد مطرح شده بر طرف و درخواست این کارخانه برای دریافت تسهیلات عملیاتی شد و طی آن صورتجلسه ای به امضا رسید تا تیم ارژن در لیگ برتر شرکت کند اما امروز که ما به تعهدات خود عمل کرده ایم، شواهد گویای آن است که مدیرعامل این شرکت نمی خواهد تیم داری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: انتظار بود که از ابتدای فصل این مساله را مطرح کرده بود تا تیم را به افراد دیگری که حاضر بودند تیم داری کنند، واگذار کنیم .

کامیاب کلانتری افزود: از ابتدای فصل لیگ برتر فوتسال، اداره کل ورزش و جوانان فارس با وجود محدودیت ها و مشکلات مالی، یک میلیارد ریال به صورت نقدی به این تیم کمک کرده و حتی هزینه ورودی به مسابقات لیگ برتر را هم پرداخت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تیم کاراته ارژن هم که در لیگ کاراته کشور حضور دارد با مشکل مواجه شده است افزود : به این تیم هم تاکنون 120 میلیون ریال کمک شده و دیگر نمی دانیم چگونه باید به این باشگاه کمک می کردیم.

وی همچنین با انتقاد از سخنان سرمربی تیم فوتسال ارژن مبنی بر حمایت نشدن از این تیم گفت: انتظار بود که مشکل خود را یک هفته قبل اعلام می کردند که نمی توانیم درمسابقات شرکت کنیم با این حال شب قبل از بازی هم ما با هیات فوتبال تمهیداتی انجام دادیم که تیم اعزام شود اما آنها نمی خواهند تیم داری کنند که این امر با تعهداتی که وجود دارد کاملا غیراخلاقی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به جلسه روز جمعه دهم آذرماه خود با استاندار این استان گفت: در این جلسه در ارتباط با مسائل کلی ورزش استان تبادل نظر شد و در مورد تیم ارژن نیز به طور مشخص بحث شد که استاندار فارس بر حضور با قدرت این تیم در رقابت های لیگ برتر تاکید کرد.

تیم فوتسال ارژن شیرازعصر پنجشنبه نهم آذرماه در هفته بیستم مسابقات فوتسال لیگ برترکشور به دلیل مشکلات مالی و عدم تهیه بلیت حاضر به بازی با تیم تاسیسات دریایی تهران نشد.حمیدرضا کمالی سرمربی این تیم در این باره گفته بود: در دیدارهای قبلی خارج از خانه با هزینه های شخصی سفر می کردیم و شب قبل از مسابقه با تیم تاسیسات دریایی تهران نیز به هیات فوتبال فارس اعلام کردیم که با مشکل مالی مواجه هستیم اما نتوانستیم پول تهیه کنیم.

تیم ارژن شیراز هم اینک با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و نتیجه عدم حضور این تیم در هفته بیستم در مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.در رقابت های لیگ برتر فوتسال مردان کشور 14 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند./ایرنا

انتهای پیام /  101
2001 کلیک ها  جمعه, 10 آذر 1396 18:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا