چاپ کردن این صفحه

عدم خدمت رسانی با بهانه نبود نقدینگی توجیه پذیر نیست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: عدم خدمت رسانی با بهانه نبود نقدینگی توجیه پذیر نیست.

حیدرعلی کامیاب که صبح امروزدرگردهمایی مشترک معاونین اداره کل ورزش و جوانان و روسای ادارات شهرستان های استان  سخن می گفت با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشورافزود:کشورهایی  که دراوایل انقلاب با بسیج تمامی امکانات خود اقدام به جنگ افروزی علیه کشورمان کردند،امروز درحوزه جنگ نرم به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته اند.

وی دامنه ی این خصومت هارا حوزه های مختلفی نظیر اقتصاد، فرهنگ ،ورزش و...عنوان کرد و افزود:علیرغم تمامی این دشمنی ها، شرایط کشوربه هیچ عنوان با دوران جنگ قابل قیاس نیست.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس بابیان اینکه قبول دارم نبود نقدینگی در اجرای برخی برنامه ها دست انداز هایی را ایجاد می کند،تصریح کرداما از طرفی هم نباید فراموش کرد که هنر یک مدیر اجرای برنامه های از پیش تعیین شده در صورت بروز هرگونه محدودیت حتی نبود منابع مالی است.

کامیاب درادامه با اشاره به اعتبار عمرانی حدود 180 میلیاردتومانی استان فارس در حوزه ورزش و جوانان گفت:انقلابی که در حوزه عمرانی ورزش استان طی سه سال گذشته به وقوع پیوسته  به هیچ عنوان با ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

وی این اتفاقات مبارک در ورزش فارس را حاصل حمایت های دولت،نمایندگان مجلس و استانداردر سطح کلان و وجود روحیه همدلی و همکاری در تیم اجرایی اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست و افزود:درنبود هریک از این سه عامل بروز این همه اتفاق خوب میسر نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و همکاران در ادارات ورزش و جوانان سراسراستان، به انتخاب و معرفی استان فارس به عنوان سومین استان برتر کشور دربررسی های وزارت و رزش و جوانان اشاره کرد و گفت:ترقی و پیشرفت استان در بررسی های وزارتخانه وارتقاء جایگاه فارس از هفتم به سوم نیز حاصل عملکرد خوب همکاران در سراسر استان استان است.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش به برگزاری بزرگترین گردهمایی جوانان کشور تحت عنوان مجمع ملی جوانان کشور درهفته اول دی ماه در شیراز خبر دادو گفت:در این مجمع 4 وزیر کابینه نیز میهمان اهالی فارس خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان فارس به بحث جوانان افزود:باید توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد جوان و ستاد ساماندهی امور جوانان بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام را روزمه ای قابل دفاع برای شهر شیراز،استان فارس و کشورمان عنوان کرد افزود:درکنار این اتفاقات خوب، بسیاری دیگر از اتفاقات خوب دیگر مانند کسب مدال آسیایی دررشته اسکی،راهیابی تیم هندبال بانوان لارستان به جام باشگاه های آسیا، کسب مدال آسیایی در رشته دو میدانی پس از انقلاب و... که برای اولین بار در ورزش فارس به وقوع پیوسته  نیز حاصل یک کار تیمی است.

کامیاب در بخش پایانی صحبت هایش و درپاسخ به برخی درخواست ها پیرامون ارتقاء نمایندگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت:ما رایزنی های خودمان را در وزارت ورزش و جوان ادامه می دهیم اما بخش عمده مرتفع شدن این مشکل دردست سازمان برنامه و بودجه است که امیدواریم با تعامل نمایندگان مردم در درمجلس و مسئولین سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر حل شود.

انتهای پیام /  101
1959 کلیک ها  چهارشنبه, 01 آذر 1396 13:08
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط