چاپ کردن این صفحه

نگاه عدالت محور یکی از شاخصه های دولت تدبیر امید در حوزه ورزش است

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت:نگاه عدالت محور یکی از شاخصه های دولت تدبیر امید در حوزه ورزش است.

حیدرعلی کامیاب که در آیین افتتاح خانه وزنه برداری شهرستان نی ریز سخن می گفت،با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و با اشاره به تصویب ساخت 8 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش ها و روستا های شهرستان نی ریز افزود:اهتمام دولت تدبیر و امید به افزایش سرانه ورزش باعث شده است تا امروز و با هدف گسترش ورزش همگانی،بیشتر ورستا های ما دارای مکان ورزشی مناسب باشند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل و به بهره برداری رسیدن تمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان نی ریز ،پیش از به پایان رسیدن سال مالی جاری گفت:عملیات اجرایی چمن مصنوعی نی ریزو بازسازی استخر سر پوشیده این شهر نیز آغاز شده است.
 در این مراسم که محمد رضا امیری فرماندار نی ریز نیز حضور داشت،مدیرکل ورزش و جوانان فارس نی ریز را یکی از قطب های ورزشی استان معرفی کرد و با اشاره به موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در رشته وزنه برداری افزود:با افتتاح خانه وزنه برداری در این شهرستان ،نی ریز می تواند به عنوان پایگاه استعداد یابی استان فارس در رشته وزنه برداری تبدیل شود.

کامیاب  توجه به ورزش را عاملی جهت پویایی روح و جسمی سالم و پرتحرک برای شهروندان دانست و افزود:در یک جامعه مترقی بودجه ورزش به عنوان یک عامل پیشگیرانه به مراتب بیشتر از بودجه درمان است.

وی با بیان اینکه منشا نشاط همه بشریت و داشتن جامعه سالم توجه به مسأله ورزش و حفاظت از تندرستی جسم است، گفت: افرادی که در جهت تحقق انگیزه پویایی و سلامتی جامعه تلاش می کنند و همچنین ورزشکارانی که با شرکت در مسابقات مختلف و کسب مقام های بالا می کوشند، باید تشکر کرد.

گفتنی است خانه وزنه برداری شهرستان نی ریز در مساحتی به متراژ450 مترمربع و با اعتبار 450میلیون تومان از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

434327283 206498

 

انتهای پیام /  101
1388 کلیک ها  دوشنبه, 01 آبان 1396 09:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط