کلاس بازآموزی قوانین جدید داوری کاراته در فارس برگزارشد

راستین آنلاین:کلاس باز آموزی قوانین جدید داوری ویژه داوران بانوی سبک های کنترلی استان فارس برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،دراین کلاس داوری که با تدریس نرگس احمدی و فرشته محمودآبادی برگزار شد داوران فارس با جدیدترین قوانین داوری در بخش کاتا و کومیته آشنا شدند.
سرپرست هیات کاراته استان فارس در حاشیه این کلاس با اشاره به اهمیت جایگاه پراهمیت داوری در ورزش کاراته گفت:داوری یکی از اضلاع  مثلث توسعه ورزش است.
محمد جواد شلتوک کار اجرای صحیح و استاندارد قوانین در مسابقات را مولفه ای تاثیر گذار در راستای آماده سازی کاراته کا های استان برای حضور پرقدرت در مسابقات ملی و بین المللی دانست و افزود:اگر تلاش کنیم تا تمامی مسابقات درون استانی منطبق با استاندارد های wkfبرگزار شود ،آنگاه ورزشکارانمان در مسابقات ملی در مواجه با قوانین داوری دچار تعارض نخواهند شد.
وی درادامه به نقش نهادینه کردن  اخلاق در مسیر توسعه همه جانبه کاراته در استان فارس اشاره کرد و افزود:پیشتاز هر حرکتی توجه به چارچوب های اخلاقی است.
شلتوک کار با بیان اینکه خودکوچک بینی در برخورد با مسائل برون استانی و غرور و تکبر درمواجه با  مسائل  درون استانی دوآفت کشنده برای کاراته است ،افزود: نباید در هر سن و سال و با هر درجه ای از دانش افزایی گریزان باشیم.
سرپرست هیات کاراته استان فارس تاکید کرد،ملاک سنجش عملکرد داوران استان حضور در کلاس های باز آموزی،حضور در مسابقات استانی و رعایت شان داوری کاراته است.
گفتنی است در این کلاس یک روزه که به صورت تئوری و عملی برگزار شد،50تن از داوران بانوی استان فارس با جدیدترین قوانین قضاوت  کاراته در دو بخش کاتا و کومیته آشنا شدند.
انتهای پیام /  101
6672 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا