تقاضای جامعه ورزش ازنمایندگان مجلس رای اعتماد قاطع به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: تقاضای جامعه ورزش ازنمایندگان مجلس رای اعتمادقاطع به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور است. راستین آنلاین:حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه سلطانی فرازوزرای موفق دولت یازدهم بوده است افزود:درمدت زمان کمی که وی سکان دار وزرات ورزش و جوان شد نشان داد خوب بررسی می کند،خوب تصمیم می گیرد و خوب اجرا می کند.



وی با اشاره به سوابق مدیریتی و اجرایی وزیرورزش و جوانان  پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت:وزیر ورزش و جوانان در نه ماه گذشته نشان داده که برای توسعه ورزش و مرتفع شدن دغدغه های جوانان برنامه دارد.

دبیرشورای عالی ورزش استان فارس ،سلطانی فر را مدیری از جنس ورزش دانست و افزود:در مدت زمان کمی که وی مسئولیت وزراتخانه ورزش و جوانان را برعهده داشته است ورزش کشور توفیقات قابل قبول بسیاری را کسب کرده است.

کامیاب افزود:امسال برای نخستین باردرتاریخ ورزش کشور تیم های ملی کاراته درتمامی رده ها قهرمان آسیا شدند تا ثاب شود که حمایت های کلان مدیریتی منحصر به رشته های توپی نیست.

وی با اشاره به صعود بدون دغدغه تیم ملی فوتبال به جام جهانی افزود:حمایت های سلطانی فر از ورزش استان ها باعث شد تا ورزش فارس نیز توفیقات قابل قبولی را دردوحوزه نرم افزاری و سخت افزاری کسب کند.

وی به اتمام پروژه ورزشگاه بزرگ پارس پس از 22 سال را نتیجه حمایت ها و پیگیری های مدیریت استان ،نمایندگان مجلس و توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان دانست و گفت:در دیگر استان های کشور نیز اتفاقات خوبی در حوزه سخت افزاری و دردوره مسئولیت سلطانی فربه وقوع پیوسته است.

کامیاب اختصاص 500 میلیون تومان کمک مالی به ورزش را درشش ماهه نخست سال جاری اتفاقی کم نظیر دانست و افزود:این اتفاق مهم که از طریق اختصاص 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده به ورزش تزریق شد حاصل استفاده از طرفیت های قانونی دربرنامه ششم توسعه بود که با درایت وزیر ورزش و حمایت های مجلس محترم عملیاتی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت ماموریت وزرات ورزش و جوانان در حوزه ورزش ،توجه سلطانی فر را منحصر به حوزه ورزش ندانست و افزود:تعدد سفرهای استانی سلطانی فر به استان های مختلف در طول 9 ماه گذشته ودراولویت بودن دیدار وی با جوانان و سازمان های مردم نهاد نشان داده که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان توجه ویژه ای به این حوزه دارد.

وی درپایان با ابراز امیدواری نسبت به نگاه مثبت مجمع نمایندگان فارس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:انتظارمان از نمایندگان مردم در مجلس این است تا با رای اعتماد قاطع خود به سلطانی فر انگیزه رابرای خدمت درحوزه ورزش و جوانان برای وزیر پیشنهادی بیش از پیش کنند.
انتهای پیام /  101
1724 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا