چاپ کردن این صفحه

خبرنگاران پاسدارراستین حریم حق و حقیقت ورهروان مسیرآزادی و آزادگی هستند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان استان فارس گفت: خبرنگاران پاسدارراستین حریم حق و حقیقت ورهروان مسیر آزادی و آزادگی هستند.



حیدرعلی کامیاب که شامگاه پنج شنبه 19 مرداد درآئین تقدیر ازخبرنگاران وپیشکسوتان حوزه اصلاع رسانی  ورزش و جوانان استان فارس درمجموعه توریستی ورزشی پولادکف سپیدان سخن می گفت افزود:خبرنگاری نه یک شغل بلکه یک تعهددینی ،انسانی و انقلابی است که فعالان این حوزه را مکلف می کندتابا شجاعت ازآن دفاع کنند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر خصوصا شهید محمود صارمی افزود:شهادت شهید صارمی نشان دادکه خبرنگاران قربانیان راه مبارزه با تحجر وجمودفکری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد چند مدت اخیر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت:دلیل انتخاب مجموعه توریستی ورزشی پولادکف سپیدان برای برگزاری این مراسم تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری درحوزه ورزش است.

کامیاب توسعه ورزش با حمایت از بخش خصوصی وسرمایه گذاری روی صنعت توریسم ورزشی را یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برشمردو گفت:توریسم ورزشی یکی از راههای سالم وجذاب ارزآوری به کشور محسوب می شود .

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس حمایت از بخش خصوصی و استقبال از خیرین درحوزه ورزش را عاملی برای شکوفایی ورزش استان و کشور عنوان کرد و افزود:دربسیاری از نقاط استان سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین ورزشی اقدامات تاثیرگذاربسیاری را درراستای توسعه سخت افزاری ورزش انجام داده اند.

کامیاب درادامه با اشاره به مشکلات بزرگ مالی در سالهای 95 و96 که دولت با آنها درگیر بودگفت:این مشکلات باعث نشد تا ما دست روی دست بگذاریم و دست به هیچ کاری نزنیم.

وی تکنیل بیش از 230پروژه نیمه تمام باقی مانده از دولت نهم و دهم در سطح استان و افزایش 500هزارمترفضای سرپوشیده به فضای ورزشی استان را ازجمله اقدامات مهم انجام شده در سالهای 95 و96 عنوان کردو افزود:مسیر توسعه عمرانی ورزش فارس اکنون هموارتر ازهرزمان دیگری است و قطار توسعه ورزش در این استان با شتاب تر ازگذشته درحال حرکت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس توسعه عمرانی درمجموعه تحت مدیریتش را منحصر به حوزه ورزش ندانست و گفت:استان فارس اولین استان درسطح کشور است که خانه جوان را راه اندازی و مورد بهره برداری قرارداده است.

کامیاب ساخت کمپ مدیران جوان با اعتباراولیه 5 میلیاردتومان را یکی از اقدامات ماندگاردرحوزه عمرانی ودربخش جوانان دانست و افزود:این کمپ درمنطقه سپیدان فارس احداث می شود،ازجمله کارهای ماندگاردردولت تدبیر و امید لقب خواهدگرفت.

وی درتشریح کارکرداین کمپ گفت:پس از ساخت و به بهره برداری رسیدن این کمپ مجهز ،جوانان جهان اسلام با حضور دردوره های توانمندسازی برای مدیریت درکشورهای خود و درحوزه های مختلف آماده می شوند.

کامیاب ساخت این کمپ را نیز درادامه سیاست های خود مبنی بر توسعه صنعت توریسم ورزشی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس توسعه و پیشرفت ورزش فارس را محدود به حوزه سخت افزاری ندانست و گفت:براساس شاخص های تعریف شده ازسوی وزارت ورزش و جوانان،استان فارس در حوزه ورزش همگانی،ورزش قهرمانی وورزش حرفه ای جزو سه استان برتر کشور محسوب می شودو حوزه جوانان اداره کل نیز دو سال متوالی است که به عنوان استان برتر درسطح کشورانتخاب و معرفی می شود.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش در این نشست با بیان اینکه استان فارس درحال حاضر 56 تیم در بخش آقایان و بانوان در لیگ های مختلف ورزشی داردگفت:با هدف توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ترغیب حامیان ورزش برای ورود به ورزش درسه سال گذشته تفاهم نامه ای با صداوسیمای مرکز فارس منعقد شده تا رقابت های ورزشی استان با پوشش تصویری و خبری خوب و از شبکه های مختلف صداو سیما انعکاس داده شود.

وی درادامه با بیان اینکه نقد سازنده عاملی برای رشد و توسعه است از خبرنگران خواست تا زمانی که درمسئولیت هست عملکرد وی را مورد نقد قراردهند چراکه پس ازترک مسئولیت نقد عملکردراه به جایی نخواهد برد.

کامیاب بابیان اینکه اگر درزمان کشت زمین حافظیه خبرنگران حوزه ورزش و جوانان نوع کشت این زمین را مورد نقد قرارمی دادندگفت: امروز مجبورنودیم برای زمینی که سه سال پیش بیش از یک میلیاردتومان از بیت المال هزینه شده است بازهم هزینه کنیم.

وی افزود:درحالیکه برخی از پیمانکاران تا چندی پیش مطالبات خود را ازپروژهای انجام شده درسالهای گذشته دریافت نگرده بوده بودندبا پیمانکارزمین چمن حافظیه پس از رویش چمن این ورزشگاه تسویه حساب شده تا دست ما برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال به هیچ کجا بند نباشد.

کامیاب چمن رایک موجودزنده دانست و افزود:امروز و درورزشگاه پارس با پیمانکارزمین چمن که سوابقی نظیرکشت زمین چمن آزادی تهران،یادگارامام تبریز و نقش جهان اصفهان تسویه حساب نشده تا چمن این ورزشگاه را سرزنده و استاندارد به اداره کل ورزش و جوانان تحویل دهد.

درادامه این نشست تعدادی از خبرنگاران حاضر دراین آئین با استقبال از ایده اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مراسم تقدیرازخبرنگاران این حوزه درمجموعه توریستی ورزشی پولادکف سپیدان این اقدام مدیرکل ورزش و جوانان را ابتکاری جالب برای تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و ترغیب برای توسعه ورزش در شهرستان ها دانستند.

 MG 6505

انتهای پیام /  101
1883 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:27
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط