جنوب فارس ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب ورزشی منطقه را داراست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: جنوب فارس ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب ورزشی منطقه را داراست.



حیدر علی کامیاب که درحاشیه سفر امروز به شهرستان های لار و خور سخن می گفت:با اشاره به قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان درسوپرلیگ زنان کشور افزودشرایط جغرافیایی جنوب فارس و نزدیکی این منطقه به کشورهای حاشیه خلیج فارس،دارای بودن امکانات متعدد نظیر فرودگاه بین المللی وحضور خیرین ورزشی دراین قسمت از استان شرایط را برای تبدیل شدن جنوب فارس به منطقه ای مناسب جهت برگزاری رقابت های بین المللی و میزبانی اردوهای ورزشی فراهم سازد.

کامیاب درادامه با اشاره به کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی شهر خورو زورخانه صاحب الزمان شهر لار، تکمیل پروژه های نیمه تمامی که پیش از روی کارآمدن دولت تدبیر امید دراستان فارس کلنگ زنی شده است رااولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان در سه سال گذشته عنوان کرد و گفت: درابتدای شروع بکار دولت یازدهم 370پروژه نیمه تمام ورزشی در استان فارس وجود داشته است که  از این تعداد پروژه فقط 147 پروژه باقی مانده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تمام کنونی تا پایان سال مالی 96 افزود: امیدواریم خوابگاه ورزش شهر لار تا دهه فجرامسال تکمیل و آماده بهره برداری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه با اشاره به حضور تاثیرگذارخیرین ورزشی دراین منطقه از استان از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان فارس جهت انجام پروژه های مشارکتی با خیرین خبر داد وافزود:به همان اندازه که زمانی حضور خیرین در عرصه مدرسه سازی مهم بود اینک این اهمیت در حوزه ورزش حس می شود.

کامیاب با بیان اینکه که باید از ظرفیت ورزشکاران و پیشکسوتان خیر برای جا انداختن فرهنگ حضور خیرین در عرصه ورزش استفاده کرد، افزود: امیدواریم این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود که  جامعه علاوه بر مدرسه و درمانگاه، به اماکن ورزشی هم نیاز دارد .

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دراین سفر ضمن حضور در تمرینات تیم هندبال شهید چمران لارستان با بازیکنان،کادرفنی و مسئولان این تیم درخصوص حضور قدرتمدانه در رقابت های باشگاه های آسیا به گفتگو پرداخت.
انتهای پیام /  101
1497 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا