نباید از توسعه نهاد های اجتماعی ترسید

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:نباید از توسعه  نهاد های اجتماعی ترسید.



حیدر علی کامیاب که در مراسم کلنگ زنی چند طرح عمرانی در شهرستان مرودشت سخن می گفت،جوانان را سرمایه ای گرانبها برای کشور دانست و افزود:آمارو ارقام حکایت از توجه ویژه دولت به حوزه جوانان دارد.

وی با اشاره به رشدکمی و کیفی تعداد سازمان های مردم نهاد در دولت یازدهم گفت: هدف دولت از توجه ویژه به سازمان های مردم نهدد توانمند سازی، ساختارسازی و ایجاد فرصت برای جوانان و سمن ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزایش بودجه حوزه جوانان به 400 میلیاردتومان را حاکی از درک صحیح برنامه ریزان حوزه بودجه نویسی وزرات ورزش و جوانان نسبت به حوزه جوانان دانست و افزود:تجربه ثابت کرده که هرزمان به جوانان اعتماد کرده ایم طیان ندیده ایم.

کامیاب تاکید کرد که یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان ارائه آموزش در حوزه های اشتغال، ازدواج و عمران و آبادانی به جوانان و کمک به آنها در قالب سازمان های مردم نهاد مرتبط با این حوزه است .

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های منحصر به فرد شهرستان مرودشت اشاره کردو گفت:مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان به لحاظ جغرافیایی و خصوصیات جمعیتی یکی از استراتژیک ترین شهرستان های استان محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در عین حال با بیان اینکه این شهرستان در توسعه زیر ساخت های ورزشی در گذشته توفیقات خوبی نداشته است افزود:این اتفاق درحالی رخ داده است که پروژهای خوبی برای توسعه اماکن ورزشی شهری و روستایی شهرستان مرودشت تعریف شده است.

کامیاب عدم تخصیص بودجه دراعتبارات متوازن یا 180را دلیل عدم به نتیجه رسیدن پروزه های تعریف شده دانست و افزود:خوشبختانه درسال 96 اعتبارات خوبی از چند منبع برای توسعه اماکن ورزشی شهرستان مرودشت درنظر کرفته شده که با تحقق آن شاهد افزایش چشمگیر سرانه ورزش در این قسمت از استان خواهیم بود.

وی احداث خوابگاه و چمن مصنوعی را ازاولویت های عمرانی این شهرستان در حوزه ورزش دانست و افزود:از محل اعتبارات وزارت نفت نیزبودجه خوبی برای توسعه ورزش این شهرستان در نظرگرفته شده بودکه با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توانستیم این بودجه را محقق کنیم.

دبیر شورای عالی ورزش استان با بیان اینکه این بودجه 6 و نیم میلیاردتومان است گفت:از این مبلغ حدود یک و نیم میلیاردتومان به توسعه عمرانی ورزش بانوان اختصاص دارد.

کامیاب یکی از موانع بزرگ توسعه زیر ساخت های ورزشی در دو سال گذشته را وجود انبوهی از طرح های نیمه کار باقی ماده از قبل در استان دانست و افزود:متاسفانه در سالهایی که نفت بشکه ای 120 دلار فروخته می شد قطار توسعه از ریل خارج شده بود و هیچ کس پاسخگوی مطالبات مردم و ورزشکاران نبود.

وی به تکمیل پروژه عظیم ورزشگاه پارس در شهر شیراز اشاره کرد گفت:این پروژه دربا تدبیر دولت و اراده مدیران ملی و محلی درحالی پس از 22 سال که از زمان کلنگ زنی آن می گذشت افتتاح شد که این دولت نه در شعار که در عمل ثابت کرده رضایت و رفاه مردم یکی از مهم ترین اولویت های آن است.

کامیاب توجه به توسعه ورزش در شهرستان ها را از دیگر اولویت های دولت در استان فارس دانست و با اشاره به افزایش 500 هزار متری رسانه ورزشی در دو سال گرشته در استان فارس دربودجه امسال  57 میلیون تومان اعتبار برای تامین وسایل ورزشی در شهرستان مرودشت دیده شده است.
انتهای پیام /  101
1538 کلیک ها  یکشنبه, 11 تیر 1396 00:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا