باید زمینه صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال فراهم شود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: باید زمینه صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال فراهم شود.



حیدرعلی کامیاب که ظهر امروز یکشنبه 7 خرداد ماه ،در دیدار با اعضای کانون هواداران برق نوین شیراز سخن می گفت:با تبریک به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت:این حق استان فارس است که یک نماینده در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

وی باشگاه برق نوین را باشگاهی نوپا و جوان ولی درعین حال با رزومه ای خوب دانست و گفت:یکی از رازهای موفقیت این تیم دوربودن از حاشیه های معمول در ورزش فوتبال است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نه درسقوط ونه در صعود تیم های حرفه ای نقش مستقیمی نداردافزود:تنها کاری که از دست ما برمی آید حمایت از ورزش حرفه ای است که گمان می کنم این اتفاق در یکی دو سال گذشته در ورزش فارس و خصوصا فوتبال این استان رخ داده است.

کامیاب با اشاره به حضور همزمان تیم فجر شهید سپاسی و برق نوین شیراز در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت:همه ی استان فارسی های علاقمند به ورزش فوتبال باید امسال آستین همت رابالا بزنند تا این دوتیم به دسته بالاتر صعودکند.

وی ورزش فوتبال را یک صنعت پولساز توصیف کرد گفت: امروز فوتبال در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان درآمد زا است و حتی حکومت ها و دولت ها با مالیات هایی که از بازیکنان می گیرند از فوتبال سود می برند اما متاسفانه فوتبال در کشورهایی مانند ایران فقط هزینه زاست و دولت ها نه تنها از فوتبال سود نکردند بلکه به علت وجود دولتی بودن تیم های فوتبال متحمل هزینه های بسیاری شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش را زمینه ساز شکوفایی و پویایی ورزش دانست و گفت:برای حرفه ای بودن باید حرفه ای فکر کردو برنامه ای استراتژیک داشت.

کامیاب در پایان با تاکید بر اینکه برای موفقیت در لیگ یک باید نگاهی متفاوت به رقابت ها در مقایسه با لیگ دسته دو داشت،ابراز امیدواری کرد تا برق نوین و فجر شهید سپاسی با تقویت بنیه خود فصل دیگر جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند.

kamyab.bargh1

انتهای پیام /  101
1174 کلیک ها  یکشنبه, 07 خرداد 1396 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا