صدراصاحب اداره ورزش وجوانان شد

راستین آنلاین:با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و تنی چند از مسئولین محلی ،نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در شهر صدرا افتتاح شد.


حیدر علی کامیاب درآئین افتتاح این نمایندگی با ابراز خرسندی از متولی دار شدن ورزش صدرا گفت:گرچه این اتفاق رخداد خوبی است اما ما تازه به نقطه 10 پیش بازگشته ایم.

وی با انتقاد از تعطیل کردن اداره ورزش صدرا در سالهای گذشته گفت:ده سال پیش ما اداره ورزش و جوانان صدرا را راه اندازی کردیم،این شهر صاحب تیم فوتبال خوب،زمین چمن و وورزشکاران سازمان دهی شده بود ،اما بی تدبیری مدیران گذشته باعث شد تا ضمن تعطیلی اداره ورش این شهر تمام داشته های نرم افزاری و سخت افزاری حوزه ورزش این شهر به فنا رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان شهر صدرا را مملو از استعداد های ناب ورزشی دانست و گفت:اگر اداره ورزش و جوانان این شهر تعطیل نشده بود،در حال حاضر صدرا صاحب چندین سالن ورزشی،استخر و... بود.

کامیاب در عین حال به روند توسعه اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت:صدرا نیز از این قاعده مستثنی نیست و ان شا الله در اولین فرصت ضمن ساخت یک اداره ورزش برای این شهر،مسیر ساخت اماکن ورزشی برای مردم صدرا را فراهم خواهیم کرد.

وی با تقدیر از سازمان عمران شهر صدراو شهرداراین شهرگفت:با همکاری این دو دستگاه اداره ورزش شهر صدرا مجددا راه اندازی شده و امیدواریم که با این راه اندازی شاهد شکوفایی ورزش در این شهر حدود 120 هزار نفره باشیم.

گفتنی است محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهر صدرا را برعهده دارد.

درآیین افتتاح این اداره اردشیر حسن زاده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ،محسن سالاری  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز،مجید اسماعیلی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان،امید نوروزی قهرمان المپیک و چند تن دیگر از مسئولین ورزشی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /  101
2739 کلیک ها  سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 09:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا