چاپ کردن این صفحه

نهضت سازندگی در عرصه ورزش استان ادامه دار است/کشور بر ریل تدبیر و عقلانیت قرارگرفته است

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: نهضت سازندگی در عرصه ورزش استان ادامه دار است.



حیدر علی کامیاب که در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان ارسنجان سخن می گفت با اشاره به افتتاح سالن چند منظوره ورزشی دهستان خبریز و زورخانه پوریای ولی در ارسنجان گفت: این دو طرح با هزینه ای معادل 1 میلیارد و 458 میلیون تومان و جمعاً در1258 متر مربع زیربنا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای کار دولت 300 پروژه ورزشی ناتمام از دولت قبل در استان فارس به جا مانده بود گفت: با توجه به بودجه ی کمی که در اختیار داشتیم 200 پروژه آن تا پایان شهریورماه 96 به اتمام خواهیم  رساند.

کامیاب تکمیل و افتتاح این پروژه ها و اختیار گذاشتن آنها ره ورزشکاران را خدمتی ماندگار به ورزش استان دانست و افزود: سعی خواهیم کرد پروژه های استانی باقی مانده تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  دردادامه به افتتاح مجموعه ورزشی 22 ساله پارس شیراز اشاره کرد و گفت: این پروژه که با همت دولت افتتاح شده باانجام یک بازی دوستانه  تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسما میزبان علاقمندان به ورزش فوتبال خواهد بود.

وی سپس به اعتباراتی که دولت در محل 27 صدم درصد ارزش افزوده به بخش ورزش اختصاص داده اشاره کرد و گفت: این بودجه که بالغ بر 1700 میلیارد تومان می شود می توان با آن تجهیزات بیشتری برای رفاه جوانان و ورزش در اختیار به آنها قرار داد.

کامیاب  گفت تا 27 اردیبهشت ماه 25 سالن و زمین چمن در استان فارس افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش تدبیر در امور ، انضباظ مالی ،تعهد به خدمتگزاری و شفافیت در عمل را از جمله دلایل موفقیت دولت در عرصه عمرانی ورزش عنوان کرد و گفت: کشور بر ریل تدیر و عقلانیت قرارگرفته است و ان شا الله با ادامه این روند شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیرورزش تا افق 1400 خواهیم بود.

درادامه  این ادامه سفر یک روزه ،مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به همراه فرماندار و مسئولین شهرستان ارسنجان از سالن ورزشی دهستان شوراب ،ساخت سالن ورزشی روستای حسین آباد و زمین چمن مصنوعی دانشگاه ارسنجان بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام /  101
1624 کلیک ها  دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 13:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط