روی مدال های کاراته حساب ویژه بازکرده ایم

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: روی مدال های کاراته حساب ویژه بازکرده ایم.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،حیدر علی کامیاب که در دیدار نوروزی با سرپرست هیات کاراته استان فارس و تعدادی از مسئولین این هیات سخن می گفت،ازاین رشته ورزشی به عنوان یک رشته پرمخاطب یاد کرد و افزود:تاریخ این ورزش نشان می دهد که قهرمانان،مربیان و داوران کاراته درادوارمختلف تاریخ برای استان افتخار آفرینی های زیادی کرده اند.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه کاراته کا هادر استان فارس ، مدیریت برهیات این رشته ورزشی را مدیریتی مهم و استراتژیک عنوان کردو گفت:با آهسته راه رفتن درمدیریت این رشته ورزشی موفقیتی حاصل نخواهد شد.

کامیاب لازمه ی موفقیت در کاراته استان را کار جهادی و استفاده از خرد جمعی دانست وبا ابراز رضایت از آرامش حاکم بر کاراته استان فارس گفت:انتظاراداره کل ورزش و جوانان استان ازهیات کاراته این است که قهرمانی های کاراته کاها استان در مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه  به المپیکی شدن کاراته اشاره کردوگفت:از این پس باید از تمام ظرفیت ها برای حضور قهرمانان،مربیان وداوران استان برای حضوردر المپیک و در رشته کاراته استفاده کرد.

کامیاب اداره کل ورزش و جوانان ،هیات کاراته استان و فدراسیون کاراته را سه ضلع مدیریت دراین ورزشی دانست و با اشاره به نگاه مثبت فدراسیون به کاراته استان فارس ابراز امیدواری کرد با تعامل مثبتی که بین این سه ضلع وجودداردمسیر رشد وپیشرفت کاراته استان فارس هموارترازگذشته شود.

وی دربخش دیگری ازصحبت هایش افتتاح خانه کاراته استان را یکی از برنامه های مصوب اداره کل ورزش و جوانان استان درسال جاری دانست و گفت:یکی از دلایل به تعویق افتادن عملیات ساخت این پروژه ورزشی تلاش برای جانمایی بهتر  با هدف استفاده بهینه از این مکان ورزشی بوده است.

کامیاب تعریف درآمد پایداربرای هیات کاراته استان را یکی از اهداف ساخت خانه کاراته درمکانی مناسب در شهر شیرازعنوان کرد و افزود:درهرحال تا چند ماه آینده کاراته فارس دارای خانه اختصاصی خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار که سید اسلام موسوی ،معاون توسعه ورزش قهرمانی استان نیز حضور داشت،محمدجواد شلتوک کارسرپرست هیات کاراته استان ضمن ابلاغ پیام تبریک ورزشکاران،مربیان و داوران رشته ورزشی کاراته یه مناسبت آغاز سال نو، به مدیرکل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد هیات کاراته استان فارس در دوماه گذشته پرداخت.
انتهای پیام /  101
1182 کلیک ها  پنج شنبه, 10 فروردين 1396 16:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا