موفقیت ورزش فارس حاصل زحمات مجموعه دولت و حمایت استاندار است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: موفقیت ورزش فارس حاصل زحمات مجموعه دولت و حمایت استاندار است.



حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز سه شنبه 24 اسفند در مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی استان در سال 95 سخن می گفت،نگاه واقع بینانه استاندار فارس به مقوله ورزش را عامل تاثیر گذار در موفقیت تیم مدیریتی استان در حوزه ورزش دانست و گفت:درسال 95 استان فارس میزبان 92 مسابقه ملی و بین المللی بوده است.

وی میانگین میزبانی  بیش از 7مسابقه در یک ماه در استان را رکودی بی سابقه در تاریخ ورزش استان عنوان کرد و افزود:میربانی مسابقات ضمن درآمد زایی ورزشی برای شهر و استان زمینه پیشرفت ،ترقی و معرفی بیش از پیش ورزشکاران،داوران و مربیان را به تیم های ملی و رقابت های بزرگ تر فراهم می سازد.

کامیاب قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان و تیم کاراته دانشگاه پیام نور فارس در مسابقات سوپر لیگ هندبال و کاراته کشور،کسب مدال نقره مسابقات آسیایی اسکی توسط فروغ عباسی و اولین طلای این رشته ورزشی درآسیا برای کشورمان و آنهم توسط علیرضا احمدپور اسکی باز سپیدانی را از افتخارات کم سابقه در ورزش قهرمانی استان دانست و گفت:خوشبختانه در حوزه اخلاق نیز ورزشکاران استان فارس نمره خوبی را ازآن خود کرده اند.

وی به اهداء مدال مدال های ورزشکاران استان به آستان مقدس رضوی به عنوان یک حرکت معنوی و اخلاقی یاد کرد و گفت:این باعث افتخارجامعه ورزش استان است که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان مربی برتر اخلاق کشوردرسال 95 انتخاب و معرفی شده است.

کامیاب عملکردعمرانی  دولت در حوزه ورزش استان فارس را به یک انقلاب عمرانی تشبیه کرد و گفت:با افزایش 200 هزارمترمربع به فضای ورزشی استان،فارس  درسال 95 به عنوان یکی از برترین استان های کشور درحوزه عمرانی انتخاب و معرفی شده است.

گفتني است در اين مراسم که به همت موسسه حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی برگزار شد،اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور استاندار فارس از تعدادي از قهرمانان و نخبگان ورزشي استان تجليل به عمل آورد.
انتهای پیام /  101
1396 کلیک ها  سه شنبه, 24 اسفند 1395 16:51
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا