چاپ کردن این صفحه

به دنبال ایجاد انگیزه برای جوانان نخبه و ورزشکاران هستیم

راستین آنلاین:مدیر عامل موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان گفت: به دنبال ایجاد انگیزه برای جوانان نخبه و ورزشکاران هستیم.



مهدی جعفری که ظهر روزجمعه 20 اسفند در مراسم افتتاحییه موسسه حمایت از ورزش و جوانان استان سخن می گفت:با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین معاونین این اداره کل ورزش و جوانان گفت:مسائل مالی همواره دغدغه اصلی ورزشکاران و جوانان نخبه استان بوده که امیدورایم با راه اندازی این موسسه بخشی از این ددغه مرتفع گردد.

وی چتر موسسه حمایت از ورزش و جوانان را چتری به گستردگی تمامی ورزشکاران و جوانان نخبه استان دانست و گفت:در شرایطی که دردو سال گذشته انقلابی عظیم در حوزه عمرانی ورزش استان رخ داده و ، نیاز به برنامه ریزی در حوزه نرم افزاری ورزش مورد توجه تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان قرارگرفت .

جعفری با بیان اینکه با تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعریف درآمدی پایدار برای این موسسه بخشی از دغدغه های جوانان و ورزشکاران استان مرتفع می گردد افزود: اگر می خواهیم از جوانان و ورزشکاران استان  حمایت کنیم ابتدا باید به زیرساخت ها و امکانات لازم، توجه کنیم تا بتوانیم با فراهم کردن این امکانات، روحیه تشویق و ترغیب به امر ورزش را تقویت کنیم .

وی با بیان اینکه  موسسه حمایت از ورزش و جوانان استان یک موسسه غیر دولتی است افزود:ورزشکاران،مربیان و داوران رشته های مختلف ورزشی استان می توانند با هماهنگی هیات های ورزشی و جوانان نخبه نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان به عضویت این موسسه درآیند.
انتهای پیام /  101
1091 کلیک ها  شنبه, 21 اسفند 1395 00:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط