حمایت بخش خصوصی از ورزش اسکی ستودنی است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس حمایت بخش خصوصی از ورزش اسکی دراین استان را ستودنی توصیف کرد.



حیدرعلی کامیاب که در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور در پیست بین المللی پولادکف سپیدان درجمع قهرمانان،داوران و مربیان این رشته ورزشی سخن می گفت،با اشاره به محدودیت های ایجاد شده در برنامه پنجم توسعه برای ورود بخش خصوصی به ورزش و آنهم به عنوان حامی مالی افزود:همراهی دولت و مجلس و درک صحیح این قوه از اهمیت ورزش به عنوان یک مقوله اجتماعی مهم باعث شدتا این محدودیت ها در برنامه ششم توسعه مرتفع گردد.

وی ظرفیت های موجود دربخش خصوصی جهت حمایت از ورزش را ظرفیتی قابل توجه دانست و افزود:دربرنامه ششم توسعه به این ظرفیت ها توجه ویژه ای شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ،با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران در چند ساله گذشته افزود:بدون تعارف ،دولت یازدهم کشور را با دست خالی اداره کرد اما انضباط مالی و اتخاذ تصمیمات عقلانی باعث شد تادر سه سال گذشته توفیقات زیادی در حوزه های مختلف نصیب کشور گردد.

کامیاب حوزه ورزش را یکی از حوزه های بهره مند از این توفیقات دانست و گفت:در رشته ای ماننداسکی برای اولین بار علیرضا احمدپور از فارس امسال  قهرمان آسیا شده است که وقتی این موفقیت را درکنار موفقیت ستاره های دیگر این رشته ورزشی همچون فروغ عباسی می گذاریم امیدواری برای تحقق روزهای خوبی برای این ورزش در استان دو چندان می شود.

وی اسکی را رشته ای پر استعداد در استان دانست و افزود:با همدلی خوبی که میان ورزشکاران،مربیان و داوران این رشته ورزشی طی چند سال اخیر به وجود آمده است ،     انحصاردر اسکی از بین رفته و اکنون فارس به عنوان یک قطب قابل توجه در معادلات این ورزش حضور دارد.
انتهای پیام /  101
1310 کلیک ها  پنج شنبه, 19 اسفند 1395 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا