چاپ کردن این صفحه

دو بانوی کاراته کای فارس در جمع برترین های کاراته کشور

راستین آنلاین:با بسته شدن پرونده انتخابی تیم ملی کاراته بانوان، دوبانوی کاراته کای فارس درجمع برترین های کاراته جهت پوشیدن لباس تیم ملی قرارگرفتند.


پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان که با حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون، کادرفنی تیم ملی و با قضاوت داوران رسمی فدراسیون با انجام مبارزات کاراته‌کاهای اوزان 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم در سالن شهید کبکانیان تهران به طول انجامید، در نهایت نفرات برتر هر وزن معرفی و منتخبین جواز حضور در اردوی تیم ملی را برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان کسب کردند.

برهمین اساس زهراطرازپور و شیما آل سعدی کاراته کا های وزن 50- و 61- استان فارس با غلبه بر تمامی حریفان خود توانستند باردیگرخودرا به عنوان جدی ترین مدعیان پوشیدن لباس تیم ملی در این اوزان معرفی کنند.

در وزن 50- کیلوگرم که 4 کاراته‌کا حضور داشتند، 6 مبارزه انجام شد که زهرا طرازپور ابتدا 2-1 فاطمه چیذری را برد و بعد مقابل فرشته موسوی با نتیجه 2 بر صفر برنده شد و 6 بر 5 مقابل بهمن یار باخت اما به دلیل تفاضل بهتر نسب به موسوی و بهمن یار، به عنوان نفر اول این وزن معرفی شد.

همچنین شیما آل سعدی و شبنم واحدی در وزن 61- کیلوگرم که هر دو 3 برد و یک باخت بدست آوردند به دلیل تفاضل اول و دوم شدند.

بردهای آل سعدی مقابل طرازپور، مهدیه مهدی نیا و ملیکا احدی دشت شد و یک باخت او برابر شبنم واحدی، نفر دوم این وزن رقم خورد. واحدی هم پس از برد برابر آل سعدی، طرازپور و مهدی نیا را شکست داد اما به احدی باخت.
انتهای پیام /  101
3890 کلیک ها  شنبه, 07 اسفند 1395 09:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط