این دولت پول را با برنامه هزینه می کند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: این دولت به جای فله ای هزینه کردن بودجه های کشور پول را با برنامه هزینه می کند.



حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست مشترک با روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان در شیراز سخن می گفت،با تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر گفت:امسال اولین دهه فجری است که نظام یکی از استوانه های قابل اتکای خود را ازدست داده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی به فرمایش ماندگار مقام معظم رهبری درخصوص رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود:شاید در این کشور هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری ،آیت الله هاشمی را نمی شناخت چراکه در پایان دوره ریاست جمهوری وی ،ایشان فرمودند:«هیچ کس برای من هاشمی نمی شود»

مدیر کل ورزش و جوانان استان دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به نشست اخیر مدیران کل استان ها با وزیرورزش و جوانان  و معاونان وی گفت:با همت همکارانمان در استان و شهرستان ها ،استان فارس توانست براساس شاخص های وزارتخانه جزو استان های برتر در حوزه های مختلف و درده ماه گذشته باشد.

کامیاب جایگاه استان فارس را جایگاهی رفیع دانست و با بیان اینکه این استان یک ایران کوچک است افزود:حتی کسب رتبه دوم هم در شاخص های وزارتخانه دیگر برای ما پذیرفتنی است از این رو باید تمام تلاش ها برای حفظ جایگاه برتر استان در میان دیگر استان های مختلف و در حوزه های مختلف بکار بسته شود.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان در عین حال با انتقاد از شهرستان هایی که در برگزاری ستاد ساماندهی جوانان تا کنون کوتاهی کرده اند گفت:تعلل در رسیدگی به مسائل مربوط به جوانان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

کامیاب از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ی استان خواست تاضمن هماهنگی با فرمانداران شهرستان های خود نسبت به برگزاری نتیجه بخش ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان افزود:برخلاف تصور برخی که گمان می کنند در این دولت بودجه ای برای مسائل عمرانی هزینه نمی شود،واقعیت این است که برخلاف گذشته در این دولت بودجه عمرانی برای طرح های کارشناسی شده هزینه می شود.

کامیاب نقشه راه فعالیت عمرانی استان در حوزه ورزش و جوانان را طرح آمایش سرزمینی دانست و افزود:تمام پروژه های عمرانی استان بر اساس این طرح برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس پیشرفت حدود 90 درصدی ورزشگاه بزرگ شیراز وحدود 60 درصدی سالن 6 هزارنفره را سند هزینه کرد عقلانی دولت در حوزه ورزش و جوانان دانست و افزود:سالن 6 هزارنفره شیراز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شیراز است ،اما هیچ کدام از مدیران گذشته پاسخگوی روی زمین ماندن این پروژه از سال 87 تاکنون نیستند.

کامیاب با اشاره به انقلاب عمرانی در شهرو بخش هایی نظیر جهرم، خفر، سروستان ،کوار و... افزود:بخش عمده انرژی ما در این دوسال صرف تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه کاره باقی مانده از دولت قبل بود که امیدواریم این پروژه ها تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد.

وی درادامه به مشکلات پیش آمده در حوزه ورزش پس از حذف ابزارهای تشویقی برای بخش خصوصی در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود:با حذف پنین ابزارهایی استان هایی نظیر فارس در حوزه جذب حامیان مالی دچار زیان فراوان شدند.

کامیاب تعامل دولت و مجلس در ترمیم این بخش از برنامه ششم توسعه را ستود و گفت:با پیش بینی قانون گذار در برنامه ششم توسعه و در صورت تصویب شورای نگهبان آینده ی خوبی در انتظار ورزش خواهد بود.

وی درپایان به نقش ماندگار خیرین حوزه ورزش دراستان فارس اشاره کرد و با تقدیر از عملکرد روسای ادارات ورزش و جوانان لار و لامرد درتشکیل مجمع خیرین حامی ورزش خواستار فعال شدن این مجمع در دیگر شهرستان های استان فارس شد.
انتهای پیام /  101
1163 کلیک ها  دوشنبه, 11 بهمن 1395 15:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا