توسعه ورزش همگانی عامل مهم ترویج اخلاق گرایی درجامعه است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: توسعه ورزش همگانی عامل مهمی در ترویج اخلاق گرایی درجامعه است.

حیدرعلی کامیاب که درآستانه میلاد پیامبر اسلام، درحاشیه پیاده روی یکصد هزارنفری درشهرستان جهرم سخن می گفت،افزود:روزگاری فراهم سازی شرایط حضورمردم در فعالیت های بدنی همگانی، یک آرمان برای تصمیم گیران و تصمیم سازان جامعه محسوب می شد اما امروز با برنامه ریزی های انجام گرفته بیش از یکصد هزار نفردریک همایش ورزشی شرکت می کنند تا ثابت شودکه رسیدن به نقطه آرمانی در ورزش همگانی اینک یک واقعیت است.

وی با اشاره به حضور معاون توسعه منابع وپشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین نماینده مردم جهرم در این همایش بزرگ ورزشی این حضور را نشانه اهمیت برگزاری چنین همایشی دانست و گفت:برنامه  های ورزش همگانی درشهرستان ها  با اثرات مثبتی همراه است.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش  به نقش رسانه هادر ترویج ورزش همگانی اشاره  کرد و گفت:اصحاب رسانه با توجه بیش از پیش به اهمیت اینگونه رخداد ها می توانند به عامل مهمی در مسیر ترویج ورزش همگانی و درنتیجه ایجاد نشاط درجامعه و سوق دادن جامعه به سمت اخلاق گرایی تبدیل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،رویکرد دولت یازدهم نسبت به ورزش را ترویج ورزش همگانی با هدف افزایش سطح سلامت جامعه عنوان کرد و با بیان اینکه براساس آمارهادردولت یازدهم در صد پرداختن مردم به ورزش از 10 درصد به 21 درصد رسیده است، این آمار را امیدوارکننده دانست و گفت:به اعتقاد ما این رشد قابل قبول است  اما مطلوب نیست به همین دلیل باید درصد حضور مردم در ورزش بیشتر شود  .

انتهای پیام /  101
1535 کلیک ها  یکشنبه, 28 آذر 1395 15:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا