در برنامه ششم توسعه روزهای خوبی درانتظار ورزش خواهد بود

راستین آنلاین :حیدرعلی کامیاب که در نشست مشترک مدیران و معاونان  اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با کادرفنی و بازیکنان تیم برق جدیدسخن می گفت،حضور تمامی معاونان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست را نشانه پر اهمیت بودن سرنوشت این تیم برای مجموعه مدیریتی اداره کل دانست و گفت:درآینده ای نزدیک با هدف تبادل نظریک نشست مشترک با تمامی تیم های فوتبال حاضر در لیگ های مختلف کشوری در شیرازبرگزار خواهد شد.

کامیاب حذف معافیت های مالیاتی حامیان ورزش را یکی از تصمیمات غلط گذشته دانست و افزود:اختصاص بخشی از بودجه دستگاه های مختلف به امر ورزش که در برنامه ششم پیش بینی شده است می تواند مشکلات و چالش های پیش روی ورزش خصوصا در استان کم بهره از صنعت را مرتفع سازد.

وی با بیان اینکه علیرغم تأکید دولت مبنی بر خصوصی سازی و درآمدزایی طبق اصل 44 قانون اساسی و برنامه چهارم توسعه و اهمیت حمایت مالی به عنوان یکی از درآمدهای غیرمستقیم سازمان های ورزشی، صنعت ورزش کشورمان هنوز نتوانسته است از حمایت مالی بهره کافی ببردافزود: تحقیقات نشان می دهد موانع حضور و منتفع شدن حامیان ورزش درعصه اجرا را  توان به دو دسته عوامل محیطی خارجی و عوامل محیطی داخلی تقسیم کرد.

کامیاب عوامل محیطی خارجی را موانع اقتصادی و رسانه ای- تبلیغاتی دانست  که خارج از محیط صنعت ورزش قرار دارند و گفت :برطرف کردن چنین موانعی نیازمند بازتعریف و تغییراتی در برنامه ریزی های راهبردی و عملیاتی و انجام اصلاحات  اقتصادی، مالی، حقوقی و قانونی در نهادهای کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس عوامل محیطی داخلی که مربوط به خود محیط ورزش است را شامل موانع اجتماعی- فرهنگی و مدیریتی- حقوقی دانست  و افزود: برطرف کردناین موانع نیازمند مدیریت مؤثر بازاریابی ورزشی، شناسایی راهکارهای ارتقاء آرم یا نشان باشگاه ها و لیگ حرفه ای و مدیریت و برنامه ریزی زمانی مناسب مسابقات است.

کامیاب  تیم برق جدید را تیمی آینده دارد و دارای شعور بالای تیمی دانست و با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه مالی این تیم گفت:با حمایت استاندار و مدیران تصمیم گیر در سطح استان این مشکلات درحال مرتفع شدن است.

انتهای پیام /  101
1440 کلیک ها  چهارشنبه, 03 آذر 1395 12:02
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا