دوره آموزشی ماساژ ورزشی در شیراز برگزار می شود

راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: دوره آموزشی ماساژ ورزشی با مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در شیراز برگزار می شود.
یونس محمدزاده با بیان اینکه این دوره آموزشی که به مدت یک هفته و از تاریخ  13 الی 18 آذر در محل هیئت استان واقع در شیراز بلوار هفت تنان نبش کوچه 20 برگزار می گردد ،افزود: در پایان دوره با آزمون نهایی در تاریخ 26 آذرماه، از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به شرکت کنندگان مدرک مربوطه اعطا می گردد.
محمدزاده تصریح کرد:اولویت شرکت در این دوره آموزشی با پزشکان، فیزیوتراپیست ها و کارشناسان ورزشی می باشد که علاقمندان به حضور می بایست تا تاریخ 25 آبان ماه جاری اقدام به ثبت نام نمایند.
گفتنی است  تنها مرجع آموزش و ارائه مدرک ماساژ ورزشی ،فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت های تابعه ی آن در مراکز استان ها بوده و افرادی که به ارائه خدمات ماساژ ورزشی در مجموعه های ورزشی می پردازند الزام به داشتن آن از سوی این فدراسیون می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن9- 07132276568 داخلی 2 تماس یا به سایت پایگاه اطلاع رسانی هیئت پزشکی ورزشی استان فارس به آدرس    www.smafars.ir یا کانال تلگرامی @smafars مراجعه کنند.

انتهای پیام /  101
4221 کلیک ها  شنبه, 15 آبان 1395 19:46
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا