ماراتون حافظیه را قشقایی برد/پرسپولیس حذف شد

در روزی که تیم قشقایی موفق شده بود برای اولین بار 50 درصد از سکوهای استادیوم حافظیه شیراز را با تماشاچیان خود اشغال کند به جدال پرسپولیسی رفت که هیچ یک از بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت.

نیمه اول بازی را قشقایی با احتیاط آغاز کرد به گونه ای که بازیکنان قشقایی از نیمه خود عبور نمی کردند به جز یک بار و ان هم در دقیقه 9 بازی بود که با بدست آوردن یک ضربه کاشته در جناح چپ تیم پرسپولیس محمد جواد زارع با بهره گیری از یک ارسال خوب و زدن ضربه سر توپ را به تور دروازه پرسولیس کوبید و به اولین گل بازی دست یافت .

قشقایی بااوردن حریف به زمین خود ودفاعی تمام عیار چشم به ضد حمله ها دوخته بود، در حالی که پرسپولیس موقیعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می داد و نیمه اول به همین گونه به پایان رسید .

پرسپولیس نیمه دوم بازی را با حمله آغاز کرد اما تیم قشقایی هم تیمی دست و پا بسته نبود و در هیچ دقسقه ای از بازی پا پس نکشید مگر در دقیقه 14 که ولادمیر پری تاو با ضربه سر توپ ارسال شده بازیکن خودی را که از جناح چپ تیم قشقایی فرستاده شده بود به زیبایی به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه یک یر یک به پایان برسد و داور دو وقت 15 دقیقه ای را برای بازی در نظر بگیرد .

وقت های اضافی نیز نتیجه ای در بر نداشت تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در نهایت این تیم قشقایی شیراز بود که ضربات پنالتی را با نتیجه 6 بر 5 پیروز شود وتیم بزرگ پایتخت را در اولین بازیش از دور مسابقات حذف کند.

تیم دسته دومی قشقایی یکی از نمایندگان استان فارس در جام حذفی است که به این میدان بزرگ پای گذاشته است و با بهره گیری از میکس چند بازیکن پابه سن گذاشته ولی با تجربه مانند مهدی شیری و جوانان جویای نام در دومین روز مسابقات جام حذفی کشور دست به کاری بزرگ زد و پرسپولیس تهران را حذف کرد .

اما مهمترین موضوعی که امروز در نگاه اول در استادیوم حافظیه شیراز به چشم می خورد حضور بی سابقه بیش از 6 هزار تماشاچی طرفدار تیم قشقایی بود، تماشاچیانی که پر انرژی  و خستگی ناپذیر 120 دقیقه تیم خود را تشویق کردند، این در حالی بود که اگر سکوهای بیشتری را در اختیار تیم قشقایی فرار می دادند با توجه به هوادارانی که پشت درها ماندند تعداد هواداران این تیم دو رقمی می شد .

تیم قشقایی شیراز با یدک کشیدن نام ایل یزرگ و شجاع قشقایی که می تواند پشتوانه ای عظیم برای این باشگاه باشد توان آنرا دارد که در آینده معادلات فوتبال این استان را بر هم زند، چرا که در زمان های گذشته با اینکه فارس حتی تا دو تیم در لیگ برتر داشت، همیشه از نداشتن هوادار پر و پا قرص رنج می بردند

انتهای پیام /  102
1886 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا