مسئول کمیته داوران هیات کاراته استان فارس خبرداد؛

سه داور از استان فارس به جرگه داوران آسیایی کشورپیوستند

راستین آنلاین-عباس رضایی بابیان اینکه محمدحسن زاده،محمدحسن هاشمی و فاطمه قشقایی نژادسه داوراعزامی از استان فارس به مسابقات جنوب آسیا درهند بودند که توانستندبا قبولی در دو آزمون کتبی و عملی این مسابقات به جمع داوران آسیایی فارس افزوده شوند گفت:افزایش حضورکیفی و کمی داوران فارس درمسابقات ملی و بین المللی از سیاست های کمیته داوران هیات کاراته فارس است.

وی داوران را یکی از اضلاع شکل گیری مسابقات کاراته دانست وبا پراهمیت دانستن نقش داوران درتوسعه و پیشرفت ورزش افزود: اولویت ما در سال های اخیر آموزش و ارتقا سطح توان فنی داوراندراستان فارس بوده است و همواره سعی کرده ایم تا بتوانیم از این طریق دررسیدن کاراته  به جایگاه واقعی اش گام برداریم.

رضایی ادامه داد: استعدادهای داوری خوبی در فارس پرورش یافته‌اند که در حال حاضر توانایی قضاوت در سطح اول کاراته کشور رادارند.

وی تأکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم زمینه آموزش استعدادهای داوری در این استان را بیش از گذشته فراهم کنیم تا زمینه رشد و شکوفایی داوران استان بیشتر از گذشته فراهم شود.

مسئول کمیته داوران هیات کاراته استان فارس از اعزام چند تن دیگر ازداوران این استان به مسابقات آسیایی که قراراست ماه آینده در کشوراندونزی برگزارشودخبردادو افزود:با برنامه ریزی های انجام گرفته دراین دوره از مسابقات نیز تعدادی از داوران استان برای تثبیت و ارتقاء درجه داوری خود شرکت خواهندکرد.

رضایی حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ازورزش کاراته را مورد تقدیرقراردادو گفت:نگاه این اداره کل به ورزش کاراته نگاهی توسعه محور است وما براساس این نگاه خاص به کاراته چشم انداز خوبی برای این ورزش درآینده متصور هستیم.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعدادداوران آسیایی فارس و همچنین افزایش سطح کیفی دانش داوران این استان ،ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی در این بخش درآینده ای نزدیک شاهد کاهش فاصله دانش و توانایی های داوران فارس باشیم.

farsrastinonline

محمدحسن هاشمی-محمدعلی مردانی(دبیرفدراسیون کاراته)-محمدحسن زاده-فاطمه قشقایی نژاد

انتهای پیام /  101
4572 کلیک ها  دوشنبه, 05 مهر 1395 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا