دبیرفدراسیون کاراته:

حمایت های مدیرکل ورزش فارس ازکاراته ستودنی است

محمدعلی مردانی که در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو کوبه اوزاکا در شیراز سخن می گفت افزود:دربرخی استان ها حمایت مجموعه اداره ورزش و جوانان استان از ورزش کاراته بارقه هایی از امید را برای داشتن فردایی بهتر در این رشته در دل ها زنده می کند که فارس نیز جزو این دسته از استانهای کشور است.

مسئول شورای داوران فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران سطح این دوره از مسابقات را مطلوب توصیف کرد و گفت:دراین مسابقات تعداد زیادی از قهرمانان ملی و بین المللی رشته ورزشی کاراته شرکت کرده بودند.

مردانی  قضاوت های انجام شده در این مسابقات را نیز درمجموع خوب ارزیابی کرد و گفت:قبل از برگزاری این مسابقات یک دوره کلاس بازآموزی و ارتقاء داوری در شیراز برگزارگردید که آزمون عملی این کلاس در مسابقات برگزارشد.

وی با اشاره به حضور تنی چند از داوران بین المللی کاراته در این مسابقات گفت:داوران جهانی و آسیایی فعال سبک شیتوریو کوبه اوزاکا به حسن انجام وظیفه داوران درمسابقات کاتا و کومیته  نظارت داشتند.

صاحب سوت نقره ای کاراته جهان دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نگاه توسعه پیشه به ورزش دراستان فارس گفت:اگر برنامه ریزی های دقیقی  درکاراته استان انجام گیرد،نوجوانان و جوانان این استان می توانند امیدهای کسب مدال در اولین دوره المپیکی باشند که کاراته به صورت رسمی درآن حضورخواهدداشت.

انتهای پیام /  101
1241 کلیک ها  جمعه, 05 شهریور 1395 18:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا