مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس:

رشد سرانه فضای ورزشی در استان حکایت از عزم جدی دولت برایجاد نشاط،سلامتی و امید در جامعه دارد

حیدر علی کامیاب ظهر امروز ودر اولین روز از هفته دولت در حاشیه سفر به شهرستان رستم گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال ۱۵۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در استان فارس احداث شده است.

وی با بیان اینکه این میزان افزایش فضای ورزشی به معنای ۱۵ صدم رشد در طول یکسال در حوزه افزایش فضای ورزشی است ابرازامیدواری کرد که این میزان دردهه فجر امسال به یک متر مربع یعنی میانگین متوسط در برنامه پنجم توسعه ارتقاء یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس سرانه کنونی فضای ورزشی فارس را۵/۸ عنوان کرد و گفت:دریک سال گذشته خیرین حوزه ورزش حدود ۱۵ میلیارد تومان در جهت تکمیل فضاهای ورزشی صرف کرده اندکه در دولت قبل این رقم صفر بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس وجود ۳۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی دراستان را میراث دولت قبل برای دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی که در این مدت داشته ایم پیش بینی می کنیم  تا آخر عمر دولت یازدهم فقط ۱۰ یا ۱۵ درصد پروژه های نیمه تمام دولت قبل در استان فارس باقی بماند.

کامیاب با اشاره به نام گذاری امسال به عوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری ،یکی از پیش زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی را ایجادامید و انگیزه در جامعه عنوان کرد و افزود:دولت یازدهم با درک صحیح از شرایط خاص کشور و به منظور تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی ایجاد امید و انگیزه در جامعه خصوصا بین نسل جوان را دربرنامه خود قرارداده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه فرهنگی و جوانان خود را موظف به برنامه ریزی برای پرنشاط کردن زندگی جوانان با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی و روانی موجود در جامعه می داند افزود: مشکلات فرهنگی و اجتماعی  کشور راباید با تدبیر و مدیریت و اقدامات راسخ و هماهنگ وسپردن کارها به دست خود جوانان  رفع کرد.

کامیاب تاکید کرد عامل محرکه و حیات بخش برای چنین اقدامی ایجاد انگیزه و امیددرجامعه خصوصا نسل جوان است.

وی بابیان اینکه در جامعه ای که تخم یاس و ناامیدی کاشته می شود نمی توان انتظار رشد،توسعه و پیشرفت داشت افزود: فرهیختگان ،صاحبان اندیشه،جوانان پر انرژی و  جامعه را نمی‌توان در حصار بسته و فضای انگیزه سوز و در زیر فشار مدیریت‌های اقتدارگرا و گریزان از خرد و مشارکت جمعی قرار داد و اماازآنها  انتظار پویایی و خلاقیت داشت .

کامیاب با بیان اینکه افتخار دولت به ساختن جامعه ای پویا و منتقداست افزود:درجامعه ای که نقد سازنده وجودداشته باشد،جوانانی اندیشه ورز، متخصص، مشارکت جو و آگاه پرورش می یابندکه نتیجه فرصت دادن به آنها قرارگرفتن کشور ‌در مسیر اعتدال و تدبیر برای رسیدن قله‌های راستین، کیفی و تاثیرگذاردرمنطقه است.

انتهای پیام /  101
4115 کلیک ها  سه شنبه, 02 شهریور 1395 16:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا