سکوی های المپیاد دانشجویان پسر علوم پزشکی کشور در تسخیر دانشجویان شیرازی

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت:تیم تنیس روی میز شیراز نیز در این دوره از مسابقات به مقام دوم قناعت کرد و مدال نقره این رشته رابرای کاروان احمد بن موسی(ع)به ارمغان اورد.

حیدر صفرپورکسب مقام سوم تیمی و گردن آویز برنز را از دیگر موفقیت های این کاروان در روز سوم مسابقات عنوان کرد و افزود: تیم شنای دانشجویان دانشگاه هم با کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز آرین صفاپور موفقیتی دیگر را در پرونده این دوره از مسابقه ها، برای کاروان دانشگاه، به دست آورد.

وی با بیان اینکه موفقیت های کاروان احمد بن موسی(ع) در روز سوم به اینجا ختم نشد افزود: تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دور مقدماتی، با شکست دادن تیم های تبریز و مازندران به دور بعدی حذفی این مسابقه ها رسید.

صفرپوربا اشاره به رقابت های رشته بسکتبال این المپیاد ورزشی، گفت: تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از بازی های دور مقدماتی به جمع هشت تیم برتر راه یافت و تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه هم با اقتدار و شایستگی، به دور بعدی مسابقه ها صعود کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از کسب سه مدال برنزامین امیری، شایان شریفی و محمدجواد گلبهار حقیقی به ترتیب در وزن های 63-، 83- و 87+، در رشته تکواندو خبر داد و افزود: در مسابقات کاراته نیز علی محمدی در وزن 67 کیلوگرم، رتبه سوم و مدال برنز این دوره مسابقه ها را کسب کرد ومحمدحسین شمسی نژاد ششم شد.

انتهای پیام /  101
2107 کلیک ها  سه شنبه, 26 مرداد 1395 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا