عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شورای شهر به ورزش نگاه حمایتی دارد

سیدکمال پاک فطرت با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر اینکه به دارندگان مدال طلا 30 میلیون تومان، به دارندگان مدال نقره 20 میلیون تومان و به دارندگان مدال برنزمسابقات المپیک و جهانی  15 میلیون تومان تعلق گیرد،افزود:این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که شهرداری شیراز باکمبود منابع مالی روبروست.

وی یکی از ویژگی های این مصوبه رایکسان سازی پاداش برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک دانست وگفت:نباید با برخی اظهارنظرها یاس و نامیدی را در جامعه رواج داد.

پاک فطرت به تحقق وعده شورا درخصوص پاداش 30 سکه ای به امید نورزوی اشاره کرد و گفت:امید نوروزی یک از مفاخر ورزش فارس است، از همی رو می بایست تمام شرایط از جمله شرایط روحی روانی مناسب برای تکرار قهرمانی وی در المپیک فراهم شود.

نماینده مردم شیرازدرشورای اسلامی شهر دربخش دیگری از صحبت هایش برنامه ریزی و تعیین استراتژی را ازملزومات تحقق هدف در ورزش حرفه ای دانست و افزود:اگر قرار است در رشته های مختلف ورزشی درسطح حرفه ای به فعالیت بپردازیم و درمیان مدعیان ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم نباید به امید کمک های دستگاه های مختلف باشیم.

پاک فطرت نقش دولت در ورزش حرفه ای را نقش قانونگذاری و نظارت دانست و افزود:اینکه فردیا دستگاهی امتیاز یک تیم را خریداری کند و در مسیر ارتقاء به سطوح بالاتر توقع کمک مالی از دولت را داشته باشد در ورزش حرفه ای به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

وی ثبات و آرامش  را حاصل نگاه حمایتی دولت به ورزش در استان فارس دانست و افزود:ساخت،تجهیز و افتتاح دهها مراکز ورزشی،اهتمام به رفع دغدغه های ورزشکاران و... حکایت از نگاه ویژه دولت به ورزش در استان فارس دارد.

انتهای پیام /  101
1492 کلیک ها  سه شنبه, 19 مرداد 1395 15:47
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا