اجرای 110 برنامه هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در دهه کرامت

  مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس؛ برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام ویژه ایام دهه کرامت از اول ذی‌القعده مصادف با ۳۱ اردیبهشت تا دهم ذی‌القعده مصادف با ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمدرضا جعفری گفت : اجرای بیش ۱۱۰ ویژه برنامه در دهه کرامت از اول ذی‌القعده با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود، میانه آن در ششم ذی‌القعده با سالروز ولادت احمد بن موسی(ع) ادامه پیدا می‌کند و پایان آن همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) ختم می‌شود.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : امر مهم، توجه به روح متعالی انسان در کنار تندرستی است.

وی با بیان اینکه حداقل ۱۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت با محوریت معرفی فعالیت های ورزشی و بدنی برای آحاد مردم ولایت مدار فارس برنامه ریزی شده است گفت: لازم است تا در این ایام بیشتر از گذشته شخصیت حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع)، را یادآوری کنیم، آن حضرت در عمر با برکتشان هزار برده را خریده و در راه خداوند آزاد کردند، چنین اقدامی گامی عملی در راستای پاسداشت کرامت انسانی و حقوق بشر است.
وی همچنین پرداختن به مسائل انسانی و توجه قرار دادن سیره اهل بیت (ع) و امامان و قرائت خطابه های نهج البلاغه ، احادیث اهل بیت (ع) و برگزاری جشن های مذهبی در کنار فعالیت های ورزشی را گامی مهم در راستای معرفی سیره اهل بیت علیه السلام برشمرد و اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی ، نذر ورزشی ، نذر خون ، مسابقات عکاسی، نقاشی و دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی ، اجرای برنامه های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه با پیوست های فرهنگی در این ایام را از دیگر برنامه های هیات ورزش های همگانی استان در دهه کرامت اعلام کرد.

انتهای پیام /  108
414 کلیک ها  چهارشنبه, 03 خرداد 1402 08:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا