چاپ کردن این صفحه

تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از مدیر روابط عمومی هیات فارس

  از مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس توسط رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.   طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از عملکرد محمدرضا جعفری مسئول کمیته روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس تقدیر شد.


در مراسمی با حضور خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز، سرهنگ مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ پاک سرشت رئیس سازمان ورزش بسیج، سرهنگ جاهدی جانشین فرماندهی سپاه فجر، غلامیان سرپرست و اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش‌های همگانی استان فارس این لوح به جعفری اهدا شد.

در بخشی از این حکم آمده توسعه و پیشرفت ورزش همگانی مرهون تلاش‌های بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره در جهت تعالی و ارتقای ورزش قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و وظیفه‌های مهم برای خویشتن می‌دانند لذا بر خود وظیفه می‌دانم به مصداق حدیث شریف من لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه ورزش همگانی و همراهی در برگزاری همایش‌های پیاده روی دهه مبارکه فجر در استان فارس تقدیر نمایم.

یادآور می‌شود که محمدرضا جعفری در سال گذشته بدلیل عملکرد تاثیر گذار، ساخت و تولید محتوای مجازی در حوزه توسعه ورزش همگانی و فرهنگی عنوان برتر کشور را کسب کرده بود و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در ارزیابی‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی رتبه اول کشور را کسب کرده بود.

انتهای پیام /  108
400 کلیک ها  شنبه, 16 ارديبهشت 1402 08:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 108