• پیمانکار ورزشگاه درفشی فر عنوان کرد

سهند حبیب‌زاده: در تعامل کامل با باشگاه پرسپولیس هستیم

سهند حبیب زاده
سهند حبیب زاده  
سهند حبیب‌زاده: در تعامل کامل با باشگاه پرسپولیس هستیم سهند حبیب زاده|||| ||||

 امروز در صفحه اول یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور تیتری از سوی پیمانکار ورزشگاه درفشی‌فر عنوان شده بود، که این پیمانکار تهدید کرده است که اگر با او تمدید نکنند، چمن ورزشگاه را با خود خواهد برد. اما پیمانکار ورزشگاه درفشی فر تاکید کرد در تعامل کامل با باشگاه پرسپولیس است و هیچگاه برای این باشگاه بزرگ تعیین تکلیف نخواهد کرد.

به گزارش راستین آنلاین، ورزشگاه درفشی فر از سال ۱۳۹۵ از سوی باشگاه پرسپولیس به پیمانکار واگذار شده است که پس از بازسازی توسط وی، تیم های پایه پرسپولیس نیز از این مجموعه بهره داری می کنند.

این در حالی است که در هفته های اخیر برخی دنبال حاشیه سازی برای باشگاه پرسپولیس و این پیمانکار بوده اند.

 

 

سهند حبیب زاده پیمانکار مجموعه ورزشی درفشی فر با اشاره به حاشیه هایی که برایش ایجاد و عنوان کرده اند باشگاه را تهدید کرده است گفت: از سال ۹۵ که این مجموعه را تحویل گرفتم و به طور کامل بازسازی کردم با باشگاه پرسپولیس در تعامل کامل بوده ام و هیچ وقت برای این باشگاه بزرگ تعیین تکلیف نکرده ام.

وی ادامه داد: با وجود قراردادی که داشتم و هزینه های بالایی که برای بازسازی انجام دادم اما همیشه تیم های پایه پرسپولیس در اولویت بودند و سعی کردیم بهترین شرایط را برای تمرین آنها فراهم کنیم.

این پیمانکار ادامه داد: متاسفانه برخی افراد برای رسیدن به منافع شخصی دنبال حاشیه سازی هستند که باید به خاطر این اقدامات دور از واقعیت خود در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

حبیب زاده ادامه داد: تاکید می کنم که با باشگاه پرسپولیس در تعامل کامل هستیم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. اگر این افراد به حاشیه سازی هایشان ادامه دهند اسامی شان را اعلام می کنم تا هواداران بدانند آنهایی که به ظاهر خود را پرسپولیسی و طرفدار این باشگاه نشان می دهند ماهیت شان چیست و به دنبال چه منافع شخصی هستند.

 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
762 کلیک ها  چهارشنبه, 19 مرداد 1401 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا