کاریکاتور توهین‌آمیز علیه مهدی طارمی [+ عکس]

کاریکاتور توهین‌آمیز علیه مهدی طارمی [+ عکس]
   
کاریکاتور توهین‌آمیز علیه مهدی طارمی [+ عکس] |||| ||||

 یک رسانه پرتغالی با انتشار کاریکاتوری به اظهارات اخیر مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش راستین آنلاین، اظهارات اخیر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو درباره تمایلش نسبت به جدایی از این تیم در ۳۰ سالگی و پیوستن به تیمی در انگلیس، روز گذشته به سوژه اصلی تمام رسانه‌های ورزشی پرتغال تبدیل شد.

طارمی گفته بود که اگر به جای باشگاه پورتو بود، بازیکنی با ۳۰ سال سن را نگه نمی‌داشت و از فروش او به منابع مالی باشگاه کمک می‌کرد.

این اظهارات بین هواداران پورتو در شرایطی که تیم خودش را آماده حضور در فصل جدید فوتبال پرتغال می‌کند، بازتاب منفی داشت. طارمی ابتدا سعی کرد مصاحبه‌اش را تکذیب کند اما ساعاتی بعد از آن، با انتشار یک پیام به زبان پرتغالی از پورتو و هواداران این باشگاه دلجویی کرد.

در میانه جنجال این مصاحبه در پرتغال و تکذیب طارمی اما یک کارتونیست پرتغالی، از صحبت‌های مهاجم ایران به عنوان سوژه جدید استفاده و کاریکاتوری را با محتوای عجیب و توهین آمیز منتشر کرد.

 

 

در این کارتون که در سایت sapo منتشر شده، مکالمه‌ای بین طارمی و «پینتو داکوستا» رئیس باشگاه پورتو صورت گرفته است که مربوط به جدایی مهاجم ایران می‌شود:

طارمی: آقای رئیس اگر من جای شما بودم، خودم را می‌فروختم.

پینتوداکوستا: چرا؟ اینجا خوشحال و راضی نیستی؟

طارمی: بله اما نمی‌فهمم چرا من باید در استخر تمرین کنم اما دوستانم در زمین تمرین می‌کنند.

این کاریکاتور علاوه بر اینکه درخواست طارمی برای جدایی از پورتو را سوژه کرده بلکه با لحن عجیبی به نحوه پنالتی گرفتن مهاجم ایرانی پورتو کنایه زده است.

با هر بار پنالتی گرفتن طارمی، هواداران تیم‌های رقیب توانایی مهاجم ایرانی را زیر سئوال می‌برند و از او به عنوان بازیکنی یاد می‌کنند که در شیرجه زدن در محوطه جریمه حریفان و فریب داوران تبحر دارد.

این در حالی است که فوتبال پرتغال از تکنولوژی کمک داور ویدئویی هم سود می‌برد و پنالتی‌های طارمی بارها از سوی این تکنولوژی هم تایید شده است.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
448 کلیک ها  چهارشنبه, 05 مرداد 1401 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا