شیراز در لیگ بدون سهمیه می‌شود؟

فجر سپاسی شیراز
فجر سپاسی شیراز  
شیراز در لیگ بدون سهمیه می‌شود؟ فجر سپاسی شیراز|||| ||||

تیم فوتبال فجر سپاسی در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و با خطر سقوط به لیگ یک مواجه است و این برای شهر شیراز به عنوان یکی از پایه‌های فوتبال کشور اصلا خوب نیست.

به گزارش راستین آنلاین، خبرگزاری مهر نوشت: بیست و یکمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر در آستانه ۵ هفته پایانی خود قرار دارد و رقابت در انتهای جدول برای بقا در سطح اول فوتبال ایران داغ‌تر از همیشه بین ۳ تیم جریان دارد.

فجر سپاسی تیم قدیمی و ریشه دار شیرازی که پس از سال‌ها غیبت از لیگ برتر در فصل بیست و یکم بار دیگر در این مسابقات حضور یافت، شرایط خوبی در جدول ندارد و یکی از ۳ تیمی است که باید برای بقا تلاش کند.

شیرازی‌ها در حال حاضر فعلاً و در پایان هفته بیست و پنجم با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار داشته و یکی از دو تیم انتهای جدولی هستند که در صورت عدم تغییر جایگاه شان در جدول ناچار به خداحافظی با لیگ برتر هستند.

سپاسی های شیراز در حالی تنها ۱۶ امتیاز در ۲۵ هفته به دست آورده که فصل را با ۲ شکست پیاپی آغاز کردند، اما در ۵ هفته ابتدایی ۲ بار طعم پیروزی را چشیدند. بالاترین جایگاهی که در جدول تجربه کردند رده هشتم بود که در هفته‌های دوم و پنجم در آن قرار گرفتند و بیشترین جایگاه جدولی که در آن قرار داشتند رده چهاردهم بود که در حد فاصل هفته‌های ۱۲ تا ۲۳ به صورت ممتد در آن قرار داشتند؛ و البته پایین‌ترین رده جدول را هم که تجربه کردند همین جایگاه پانزدهم است که در هفته ۲۴ به آن سقوط کرده و همچنان در همین رده قرار دارند.

اولین پیروزی فجر سپاسی در هفته سوم مقابل صنعت نفت و با نتیجه ۲ بر صفر به دست آمد، دومین و آخرین پیروزی این فصل آنها نیز در هفته پنجم و با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان که از این پیروزی ۲۰ بازی می‌گذرد که سپاسی‌ها در آن پیروز نشده‌اند. ۱۱ شکست و ۹ تساوی حاصل ۲۰ بازی آخر این تیم قدیمی و ریشه دار شیرازی است.

تیم فجر سپاسی که تنها ۲ بار در این فصل پیروز شده، هیچیک از این ۲ پیروزی را در خانه تجربه نکرده و هر ۲ برد این تیم در دیدارهای خارج از خانه به دست آمده است؛ که هر دو هم همراه با کلین شیت بوده است.

شیرازی‌ها در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته می‌باشد. تیم پیروز این بازی می‌تواند با توجه به رقابت مستقیم دو تیم تا حدودی خودش را در هفته‌های پایانی فصل در حاشیه امنیت قرار دهد.

فجر سپاسی در ۵ هفته پایانی به ترتیب مقابل نفت مسجد سلیمان، هوادار، ذوب آهن، تراکتور و پرسپولیس به میدان می‌رود و برای بقا در لیگ برتر باید امتیازات لازم را از ۵ بازی باقی مانده کسب کند.

 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
418 کلیک ها  دوشنبه, 19 ارديبهشت 1401 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا