تلاش استقلال برای شکست‌ناپذیری

استقلال تهران
استقلال تهران  
تلاش استقلال برای شکست‌ناپذیری استقلال تهران|||| ||||

استقلال تهران تا این جای لیگ برتر ایران، یعنی هفته 24 شکست‌ناپذیر بوده و تا به امروز رکورد خود را توانسته حفظ کند. تنها شش هفته به پایان لیگ مانده و فرهاد مجیدی و بازیکنانش تلاش دارند تا این رکورد را حفظ کرده و به تنها قهرمان شکست‌ناپذیر تاریخ فوتبال ایران تبدیل شوند.

 به گزارش راستین آنلاین، تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان سپاهان است و آبی پوشان امیدوارند در صورت پیروزی احتمالی در این بازی شانس قهرمانی شان را در این فصل افزایش دهند.

شاگردان مجیدی در حالی صدرنشین رقابتهای لیگ برتر هستند که در ۲۴ بازی گذشته متحمل شکست نشده و تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند. آبی پوشان همین الان هم رکورد طولانی‌ترین مدت بدون شکست در لیگ برتر را در اختیار دارند، اما می‌کوشند تا همچنان این رکورد را بهبود بخشند. آبی پوشان بدشان نمی‌آید این رکورد را تا پایان فصل ادامه داده و بتوانند اولین تیمی باشند که یک فصل را بدون تحمل شکست به پایان برسانند و برای این منظور بسیار تلاش می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین عوامل شکست ناپذیری آبی پوشان، عملکرد فوق‌العاده این تیم در خط دفاعی است که باعث شده در هفته بیست و چهارم هنوز تعداد گل‌های خورده این تیم دو رقمی نشده و با ۸ گل صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات باشند. استقلالی‌ها که با ۱۳ گل خورده در یک فصل دارای رکورد بهترین خط دفاعی همه ادوار لیگ هستند، نه تنها تمایل دارند اولین تیم بدون شکست در یک فصل از رقابتهای لیگ برتر باشند، بلکه برای بهبود رکورد بهترین خط دفاعی و کمترین گل خورده نیز در تلاش هستند.

شاگردان مجیدی برای بهبود دو رکورد لیگ که در اختیار خودشان است تنها ۶ هفته زمان دارند که در این ۶ هفته به ترتیب باید با تیم‌های سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دیدار کنند.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
315 کلیک ها  چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1401 11:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا