چاپ کردن این صفحه

برای انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان نیازی به عریضه نویسی نیست/به انتخاب اصلح توسط استاندار و وزیر ورزش ایمان دارم

برای انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان نیازی به عریضه نویسی نیست/به انتخاب اصلح توسط استاندار و وزیر ورزش ایمان دارم
   
برای انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان نیازی به عریضه نویسی نیست/به انتخاب اصلح توسط استاندار و وزیر ورزش ایمان دارم |||| ||||

افزایش دامنه انتقادات از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان فارس از یک سوو تلاش افراد وگروه های مختلف برای معرفی خود یا فردموردنظرشان برای جایگزینی اوازسویی دیگرباعث شده تا بازارگمانه زنی ها در خصوص انتصاب سکان دارجدید ورزش این استان واردمرحله ای تازه شود.

به گزارش راستین آنلاین،این در حالی است که جمع آوری و امضاء طومارتوسط حامیان مدیرکل فعلی، ارسال رزومه توسط برخی مدیران ورزشی استان به وزارت ورزش و جوانان، موضع گیری برخی افرادعلیه انتخاب یک فرد خاص درکنارقوت گرفتن انتصاب سرپرست سابق هیات پزشکی ورزشی استان فارس به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان فارس به این گمانه زنی ها رنگ ولعاب دیگری بخشیده است.

در شرایطی که برخی منابع آگاه ازصدورقریب الوقوع حکم مسئولیت یک پزشک جوان با سابقه مدیریت ورزشی درسطح استان ودانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مدیرکل ورش و جوانان استان خبرمی دهند،برخی گروه های سیاسی ازمحسن ناصر با سابقه دبیری هیات ورزش های همگانی استان ، محسن سالاری با سابقه معاونت اداره کل ورزش و جوانان فارس و فرهاد دریانوش با سابقه ریاست هیات ورزش های دانشگاهی استان فارس حمایت می کنند.

در این میان به نظرمی رسد باجمع آوری تعدادی امضاء ذیل یک نامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان، علیرضاپاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی واستاندارفارس با موضوعیت دغدغه های موجود پیرامون انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس داستان انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان این استان به پایان نزدیک شده است.

من از شخص خاصی حمایت نکرده ام

یکی از 21 نفری که این نامه را امضاء کرده است،مسلم نیا دوست قهرمان خوشنام دومیدانی آسیاست.

نیا دوست که بیش از 100 مقام قهرمانی کشور را درمواد مختلف رشته دومیدانی ازجمله 800متر،هزارو پانصد مترو3هزارمتربا مانع ، ازآن خود کرده ، دربیش از 15 رقابت بین المللی پرچم کشورمان را به اهتزازدرآورده و در سه مسابقه آسیایی مدال های خوشرنگی را برای کشورمان به ارمغان آورده است، بابیان اینکه حدود 15 روزپیش درحالیکه از احتمال تغییر و تحول درسطح مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بی خبربودم، با تماس تلفنی یکی از دوستان ورزشکارم از عریضه نویسی برای انتخاب مدیرکل جدید با موضوع لزوم اشراف فردجدید برمسائل ورزشی آگاه شدم.

نیا دوست افزود:با مطالعه متن این نامه که درآن به نفع یا علیه شخص خاصی سخنی به میان نیامده بود،آن را امضاء کردم ،اما امروز متوجه شدم که درفضای مجازی ازامضاء من زیر نامه مذکور درحمایت از فردخاصی سوء برداشت شده است.

وی با تاکید براین نکته که به هیچ عنوان هدفش از امضاء این نامه حمایت ازفرد خاصی نبوده افزود:من حمایت از شخص خاصی را توسط خودم کاملا تکذیب می کنم.

قهرمان سابق دو میدانی آسیا ادامه داد:با شناختی که ازاستاندارفارس و وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک قهرمان هم رشته ای خودم دارم به انتخاب فرد اصلح توسط آنها بدون نیاز به عریضه نویسی ایمان دارم.

نیا دوست افزود: به عنوان یک قهرمان ورزشی در روند انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان و حمایت ازشخص یا گروه خاصی ورودنکرده و نخواهم کرد،اما اینکه ما ورزشکاران با هدف کمک به ورزش و خدمت به جوانان استان  درکنار مدیرکلی باشیم که اهل ورزش باشد و دغدغه جوانان را بداند و بشناسدیک واقعیت است.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش با ابزارامیدواری برای ایجاد تحول در ورزش فارس با انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جوانان این استان افزود:با تاکید چندباره مبنی برعدم حمایت ازشخص خاصی برای تصدی مسئولیت امیدوارم دردوره جدید شاهد رفع موانع موجود در توسعه ورزش استان و به اهتزاردرآمدن پرچم مقدس کشورمان در نقاط مختلف دنیا توسط ورزشکاران استان فارس در رشته های مختلف باشیم.

درشرایطی شائبه حمایت 21 نفر از چهره های ورزشی استان از انتصاب یک فردخاص برای تصدی مسئولیت مدیرکلی ورزش و جوانان فارس درفضای مجازی قوت گرفته است که به نظر می رسد،انتصاب حیدرصفرپور به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان فارس واردمراحل نهایی شده است.

صفر پور که پیش از دکتر کاوه باشتی سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس بوده است ، تجربه  مدیرعاملی مرکز نخبگان دانشگاه علوم پزشکی فارس، مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی فارس را درچنته دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1453 کلیک ها  پنج شنبه, 02 دی 1400 12:34
این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)

موارد مرتبط