مینی فوتبال فارس، کمیته برتر کشور شد

مینی فوتبال فارس، کمیته برتر کشور شد
   
مینی فوتبال فارس، کمیته برتر کشور شد |||| ||||

اولین گردهمایی مسئولین کمیته های مینی فوتبال استان های سراسر کشور در تهران برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد مهدی پاک فطرت رئیس کمیته مینی فوتبال استان فارس از انتخاب مینی فوتبال استان فارس بعنوان ۳ کمیته استانی برتر کشور خبر داد.
 
این گردهمایی که به میزبانی فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن مینی فوتبال کشور با حصور بیش از ۳۰ استان کشور در سالن شهرداری منطقه ۱۲ تهران برگزار شد.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در این گردهمایی با حمایت همه جانبه این فدراسیون از مینی فوتبال به منظور گسترش هرچه بیشتر این رشته در تمامی شهرها، رده های سنی و محلات خبر داد و افزود که انشالله در آینده ای نزدیک جشن ۱ میلیونی شدن این رشته ورزشی را جشن بگیریم..
کریم مقدم رئیس انجمن مینی فوتبال کشور ضمن تقدیر از سه استان برتر کشور، فارس، یزد و تهران به عنوان استان هایی با بیشترین فعالیت و برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات، افزود: مینی فوتبال به زودی در هر دو جنبه همگانی و قهرمانی رشد فزاینده ای خواهد کرد و در آینده ای نزدیک برگزاری اولین دوره اردوی تیم ملی را خواهیم داشت.
محمد مهدی پاک فطرت که کمتر از ۱ سال است بعنوان رئیس کمیته مینی فوتبال فارس منصوب گردیده است و توانسته در بازه زمانی کوتاه بیش از ۱۰ همایش، مسابقه و دوره آموزشی در سطح استان برگزار کرده و امروز توانسه بعنوان ۳ کمیته برتر کشور منتخب شوند.
رئیس کمیته مینی فوتبال در گفتگو با روابط عمومی هیات همگانی گفت:
باعث افتخار است که در بین بیش از ۳۱ استان کشور، استان فارس توانست در بین ۳ کمیته برتر استانی قرار بگیرد که آن را مدیون یک کار گروهی و تیمی وورک هستیم که با وجود شرایط سخت و محدود کننده کرونایی توانستیم با رعایت پروتکل ها مسابقات مینی فوتبال آقایان شیراز، مسابقات کارکنان دولت و چندین مسابقه دیگر را برگزار کرده و در حال حاصر ثبت نام اولین دوره مسابقات بانوان شیراز را در دستور کار داریم و در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات لیگ محلات در شیراز خواهیم بود.
پاک فطرت اصافه کرد که فعال کردن اکثر کمیته های شهرستانی را تا اخر سال انجام خواهیم داد تا در سال ۱۴۰۰ بتوانیم اولین دوره مسابقات قهرمانی استان را داشته باشیم.
 
 
شایان ذکر است کمیته مینی فوتبال حدود یک سال است زیر مجموعه هیات های ورزش های همگانی شروع به فعالیت کرده و جنبه ی همگانی رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال را در زمین های کوچکتر بر عهده دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
845 کلیک ها  یکشنبه, 30 آبان 1400 12:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا