حسرتی که بر دل مانده و انتظاری که به‌ سرانجام نمی رسد

حسرتی که بر دل مانده و انتظاری که به‌ سرانجام نمی رسد
   
حسرتی که بر دل مانده و انتظاری که به‌ سرانجام نمی رسد |||| ||||

 چشم انتظاری که پایانی ندارد .

 
به گزارش راستین آنلاین آنهایی که نزدیک به ۳۰۰۰ روز است که بازی تیمشان را برابر یکی از دو ابرقدرت فوتبال ایران(استقلال وپرسپولیس) ندیده اند، می بایست همچنان چشم انتظار باشند.
روز جمعه که قرار است مسابقه تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با تیم استقلال تهران برگزار شود، با اعلام مسئولان ورزش استان فارس، درب های ورزشگاه حافظیه بر روی تماشاگران بسته خواهد بود.
شیوع بیماری کووید ۱۹ در شرایطی که موج ششم این بيماري به تازگی از راه رسیده است، مسئولان ورزش استان فارس را بر آن داشته که  بازی حساس روز جمعه  فجر سپاسی شیراز و استقلال تهران را بدون تماشاگر برگزار کنند.
بدین ترتیب تماشاگران شیرازی نمی توانند مسابقه ای را که نزدیک به هشت سال چشم انتظار دیدنش را داشتند، تماشا کنند.
آنها ماه‌های دیگری هم باید صبر کنند تا بلکه بتوانند مسابقه تیمش شان را با پرسپولیس تهران که چندماه دیگر در نیم فصل دوم برگزار می شود، تماشا نمایند.
هنوز همه چیز در هاله ای از ابهام است. مسئولان نتوانسته اند کووید ۱۹ را مهار کنند و ورزشگاه‌ها در هنگام مسابقات حساس و پرجمعیت باید خالی بماند.
از کرونا گذشته، شیراز اما ورزشگاه مناسب لیگ برتر ندارد. ورزشگاه حافظیه علی رغم تلاش چشمگیر مسئولان در آخرین لحظات مهیا شد، با مشکل چمن مواجه است. این ورزشگاه شاید نتواند پاسخگوی مسابقه سنگین فجر و استقلال آنهم با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر باشد.
سالهایی که شیراز نه تیم لیگ برتری داشت و نه ورزشگاه درست و حسابی ، حسرت به دل شیرازی ها مانده بود که روزی بتوانند همپای افراد سایر شهرها هم به ورزشگاه بروند و بازی های لیگ برتر را تماشا کنند.
وقتی که  ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز افتتاح شد ، خنده بر لب شیرازی ها آمد که بالاخره انتظار بزرگ یعنی ساخت ورزشگاه بزرگ به پایان رسید و فقط صعود یک تیم از شيراز به لیگ برتر مانده بود که امید و آرزوها به سرانجام برسد. امسال با وجودی که فجر سپاسی شیراز به لیگ برتر صعود کرده اما نه انتظارها به سرآمده و نه حسرت از دلها رفته است.
به راستی چه کسی یا چه چیزی مقصر است؟
کووید ۱۹ یا عدم مدیریت در مهار کووید ۱۹؟
در شرایطی که تلویزیون عربستان و بقیه کشورها بازی های تیم های کشورشان را پخش می کند که در آن تماشاگران شان در حال تشویق و شادی هستند،همه اینجا هنوز در حسرت تماشای چند لحظه از دیدار تیمشان از نزدیک هستند.
حسرت همچنان باقیست اما پایان انتظارها روزی نزدیک خواهد بود.
انتهای پیام /  وحید پارسایی
379 کلیک ها  سه شنبه, 11 آبان 1400 15:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا