سومین دوره مسابقات فوتبال اعضاء مرکز وکلای قوه قضائیه به میزبانی شیراز برگزار می شود

سومین دوره مسابقات فوتبال اعضاء مرکز وکلای قوه قضائیه به میزبانی شیراز برگزار می شود
   
سومین دوره مسابقات فوتبال اعضاء مرکز وکلای قوه قضائیه به میزبانی شیراز برگزار می شود |||| ||||

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان فارس امروز چهارشنبه 28 مهر در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد گفت : شیراز میزبان سومین دوره مسابقات فوتبال اعضاء مرکز وکلای قوه قضایه خواهد بود .

به گزارش راستین آنلاین حسن عبدلیان پوربا اعلام این خبر افزود :پتانسیل های خوب و ویژه ورزشی  فارس باعث شده تا شیراز میزبان سومین دوره از مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضائیه کشورباشد .

او با اشاره به اینکه مرکز وکلای قوه قضائیه علاوه بر انجام وظایف خود در حیطه تخصصی، گام های بلندی را در عرصه ورزش و تربیت بدنی برداشته است ، عنوان کرد : یکی از  مهمترین دغدغه جامعه کنونی تغذیه و ورزش است.

رئیس مرکز وکلای استان در ادامه سخنان خود ضمن اینکه مسابقات از روز پنجشنبه 29 مهر آغاز و تا 7 آبان ادامه دارد ، تصریح کرد : در دو ورزشگاه این مسابقات به صورت همزمان اجرا می شود .

او بیان کرد : ورزشگاه بعثت آموزش و پرورش و ورزشگاه دانشگاه شیراز محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها است.

در ادامه این نشست  رئیس مرکز وکلای دادگستری مازندران   در خصوص اینکه  تنها ۲ دهه از عمر مرکز وکلا می‌گذرد و تازه شروع به کار کرده است ،اظهار کرد : شاهد پیشرفت‌های خوبی در ابعاد مختلف به ویژه حوزه ورزش و تربیت بدنی هستیم.

یونس آزرده گفت : این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار می شود .

همچنین این تیم ها در سه گروه به رقابت با یک دیگر می پردازند.

آزرده با بیان اینکه این رقابت‌ها تنها در بخش آقایان برنامه ریزی شده و برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری رقابت‌های ورزشی در بخش بانوان عضو مرکز وکلای قوه قضائیه به شکل کشوری باشیم.

او افزود : قبل از تشکیل مرکز وکلا، مسابقاتی در سطوح استانی و حتی کشوری با حضور وکلا و مشاوران دادگستری برگزار می‌شد که نشان‌دهنده فعالان این بخش به ورزش بوده است.

گفتنی است با وجود پتانسیل های ورزشی فارس و انسجام کادر ورزشی استان امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام شده مسابقات خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
925 کلیک ها  چهارشنبه, 28 مهر 1400 15:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا