7 کاراته کای سبک شیتوریو ایران فارس به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند

7 کاراته کای سبک شیتوریو ایران فارس به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند
   

با اتمام مسابقات قهرمانی کاراته استان فارس چهره افرادبرتر جهت اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی مشخص شد.


به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی سبک شیتوریو ایران این رقابت ها  در تاریخ ۸ و ۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن توحید  شیراز  و با رعایت  پروتکل های بهداشتی در دو بخش بانوان و آقایان و دورشته کاتا و کومیته برگزار شدو در روزنخست در بخش بانوان سارا رستم پور با مربیگری طاهره اوجی با کسب مقام  اول کاتا رده جوانان ضمن کشب مقام قهرمانی جواز حضور در مسابقات انتخاباتی تیم ملی را به دست آورد.
IMG 20210930 WA0041
اما دربخش کومیته آقایان و در جدول 63- کیلوگرم نوجوانان ، نیز اسماعیل قبادی بامربیگری  مصطفی ایلان کشکولی توانست با ایستادن روی سکوی سومی به عنوان یکی از نفرات اعزامی از استان فارس جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را ازآن خود کند.
براساس این گزارش و با توجه به اینکه تیم های کاتای بانوان  سبک شیتوریو ایران با ترکیب ،سارارستم پور، بهار اسفندیاری، محدثه بوستانی و مانیا قاسمی نیک ،فاطمه علی حسینی و عسل حسین آبادی به مربیگری طاهره اوجی با کسب دو سهمیه از مجموع سه سهمیه استان فارس ،پیش از این  به رقابت های انتخابی تیم ملی راه یافته بودند،تعداد کاراته کاهای سبک شیتوریوایران فارس در این مسابقات به عدد 7  می رسد.
IMG 20211002 WA0015
قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید در بخش پسران طی روز های 17 تا 20 مهر و دختران طی روز های 21 تا 23 مهرماه در استان زنجان برگزار شود.
شرکت کنندگان در این مسابقات نفراتی هستند که سهمیه لازم از طریق استان خود را کسب کرده  و از طریق هیات کاراته اسامی آن ها اعلام شده است.
این نفرات با حضور  نفرات اول تا چهارم رنکینگ مسابقات لیگ کاراته وان سال ١٣٩٨ و نفرات اول تا سوم مشترک استعدادهای برتر سال ١۳۹۸ در رده سنی جدید (فعلی) خود،به عنوان سهمیه مازاد هر استان به رقابت پرداخته ودرنهایت نفرات برتر به اردوهای تیم ملی در رده های سنی یادشده دعوت خواهندشد.
انتهای پیام /  101
2190 کلیک ها  شنبه, 10 مهر 1400 20:26
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا