چاپ کردن این صفحه
  • سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس خبر داد:

کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی کشورتوسط مردان ژیمناستیک فارس

کسب  ۱۲ مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی کشورتوسط  مردان ژیمناستیک فارس
   
کسب  ۱۲ مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی کشورتوسط  مردان ژیمناستیک فارس |||| ||||

مردان ژیمناستیک‌کار فارس با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در مسابقات آکروژیم قهرمانی کشور به اردوی منتخبین تیم ملی دعوت شدند. 

 
به گزارش راستین آنلاین ، سید علیرضا دیهیمی با اعلام این خبر ابراز داشت: مسابقات آکروبات ژیمناستیک کشور به صورت آفلاین در سه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و رده سنی بزرگسالان ،با حضور ۱۹ تیم از ۷ استان کشور شامل تهران، فارس،اصفهان، آذربایجان شرقی،یزد، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار شد.

 

او اظهار کرد: در این مسابقات تیم دو نفره استان فارس در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال با حضور محمدامیر عزیزی و مرصاد پورمهدی، مقام دوم و تیم چهارنفره با حضور داریوش حیدری، شنتیا مجذوب، میلاد تابع بردبار وعلیرضا کاظمی‌نسب مقام سوم را کسب کردند. 

 

به گفته سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس، این ورزشکاران که در خرداد ماه جاری، با مربیگری حمیدرضا پاپری در این رقابت‌ها حضور یافته بودند، در مجموع موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند؛ افزون براین در این دوره از مسابقات محمدامین عزیزی نیز از استان فارس به داوری پرداخت. 

 

وی افزود: قهرمانان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال باتوجه‌به نتایج کسب‌شده برای شرکت در اردوی تیم ملی مجازی دعوت شده‌اند. 

 

دیهیمی ضمن تبریک کسب موفقیت‌های پیاپی ژیمناستیک‌کاران فارس بر این نکته تاکید کرد که دستاوردهای ژیمناستیک کاران در حالی به‌دست آمده است که از زمان شیوع ویروس کرونا ورزشکاران این رشته با محدودیت‌های بسیاری از جمله تعطیلی سالن‌های ورزشی مواجه بوده‌اند. 

 

سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه با وجود همه مشکلات بیش از یک سال گذشته، ورزشکاران، مربیان و داوران فارس تهدید‌ها را به فرصت بدل ساختند، از راه‌اندازی مسابقات مجازی استانی و نیز کلاس‌های مربی‌گری و داوری مجازی با عنوان یک دستاورد و تحول در حوزه این ورزش پایه و مادر یاد کرد. 

 

وی اظهار داشت: هیات ژیمناستیک استان فارس در تلاش است با فراهم‌ ساختن امکانات بیشتر مثل سالن و تجهیزات ورزشی مربوطه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ورزشکاران مستعد بیشتری را به سمت مدال آوری سوق دهد.
گفتنی است که هم‌اکنون سایت هیات ژیمناستیک فارس به نشانی www.farsgymnastic.ir با ارائه اخبار و اطلاعات لازم درباره فعالیت‌های این مجموعه و نیز موفقیت‌های کسب‌شده از سوی ورزشکاران، همچنین ارائه برنامه‌ها در خدمت علاقه‌مندان به این رشته، ورزشکاران و اصحاب رسانه قرار دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2185 کلیک ها  دوشنبه, 17 خرداد 1400 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط