کسب مقام اول در مسابقات تیر اندازی کشور توسط نونهال ارسنجانی

کسب مقام اول در مسابقات تیر اندازی کشور توسط نونهال ارسنجانی
   
کسب مقام اول در مسابقات تیر اندازی کشور توسط نونهال ارسنجانی |||| ||||

علی دهقان نونهال ارسنجانی، در مسابقات تیراندازی آنلاین کشوری که به میزبانی استان تهران برگزار شد ، مقام اول را کسب کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین  نایب رئیس هیات تیراندازی شهرستان ارسنجان در گفتگوباخبرنگارما گفت: در این مسابقات تیم ارسنجان با حضور فاطیما رضایی، علی دهقان و امیر حسین اسکندری مقام اول مسابقات تیمی کشوری را اذعان خود کرد. 

زهرا اظهار کرد : نخستین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر استاندارد روز جمعه هشتم اسفند ماه۹۹ به میزبانی استان تهران و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

او ادامه داد :در این رقابت هاکه با شرکت ۳۴۷ ورزشکار زن و مرد از ۱۶ استان کشور به به میزبانی تهران انجام شد،با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی ورزش تیراندازی در یک سال گذشته باعث شد که  این رقابت ملی به صورت آنلاین برگزار شود.

صبری بیان کرد:این رقابت های مجازی در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر استاندارد و در چهار رده سنی انجام شد که دربخش تپانچه نونهالان،علی دهقانی از  ارسنجان فارس، محمد مرصاد کرمی از شهید زرین اصفهان،سعیده اسحاقیان از  اصفهان و محمد یاسین اسلامی از خراسان رضوی جایگاه اول تا سوم را به صورت مشترک بدست آوردند.

 

همچنین زهراصبری ازفارس مسوول فنی این دوره از مسابقات ملی تیراندازی بود.

 او  یاداورشد: در این رقابت ها ورزشکار زن و مرد به صورت ترکیبی(میکس) و برگزاری یک روزه آن توسط مهدی مقدم دبیر هیات تیراندازی تهران و زهرا صبری به عنوان مسؤل فنی کل مسابقات از هیات ارسنجان پیگیری شد.  

این افتخارافرین ورزش فارس خاطرنشان کرد:تیم های برتر مسابقات آنلاین کشوری،تیم های برتر تپانچه نونهالان به ترتیب هیات ارسنجان فارس، پیشرو ازتهران با امتیاز ۲۳۱ وشهید زرین از اصفهان امتیاز ۲۲۳ و همچنین تیم های برتر تپانچه نوجوانان به ترتیب هیات استان یزد با امتیاز ۲۶۶، پیشرو تهران با امتیاز ۲۶۲ وپنها تهران ۲۵۷ امتیاز توانستند جایگاه اول تا سوم شدند.  

او دربرگزاری مسابقات ملی تیراندازی ادامه داد: در تپانچه جوانان نیز به ترتیب استان یزد با امتیاز۵۲۶، هیات اراک مرکزی با امتیاز ۴۹۴ و فجر  شیراز با امتیاز ۳۴۷ و در بخش  تپانچه بزرگسالان استان همدان با امتیاز ۵۶۸،البرز  تهران با امتیاز ۵۵۱ و هدف از داراب با امتیاز ۵۴۹ جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1072 کلیک ها  یکشنبه, 10 اسفند 1399 10:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا