محمدجواد کشاورز سکاندار كلو‌پ دوچرخه سواری گردشگری کشور شد

محمدجواد کشاورز سکاندار كلو‌پ دوچرخه سواری گردشگری کشور شد
   
محمدجواد کشاورز سکاندار كلو‌پ دوچرخه سواری گردشگری کشور شد |||| ||||

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، طی حکمی محمد جواد کشاورز را به عنوان مسئول کلوپ دوچرخه سواری گردشگری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور منصوب معرفی و منصوب کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین درویشی در آیین اهدای این حکم با اشاره به استقبال چشمگیر طبیعتگردان ‌و علاقه مندان به گردشگری از برنامه‌های متنوع حوزه اتومبیلرانی کانون در سراسر کشور بیان کرد: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده، کلوپ دوچرخه سواری گردشگری حوزه اتومبیلرانی کانون راه‌اندازی شد.
 
او هدف از این اقدام را ارتقای سلامت جسمی و روحی علاقه مندان به طبیعت و حفظ محیط زیست عنوان کرد که در قالب برنامه‌های متنوع و‌منسجم در سراسر کشور فعالیت خود را تحت نظارت حوزه اتومبیلرانی کانون انجام‌ خواهند داد. 
 
مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با تاکید بر حضور پرشور کودکان و ‌نوجوانان در رالی تورهای گردشگری خانوادگی، عنوان کرد: ایجاد انگیزه و‌ روحیه مسئولیت پذیری به ویژه در نوجوانان و‌کودکان شرکت کننده در رالی تورهای گردشگری خانوادگی یکی از اهداف راه‌اندازی کلوپ دوچرخه سواری گردشگری است تا موجب تعالی و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و استفاده بهینه از محیط زیست و گردشگری ساده و طبیعتگردی شود.
 
بنابراین گزارش، محمد جواد کشاورز که دارای دکتری مدیریت ورزشی است، مسئولیت کارگروه ورزش همگانی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، سفیر دوچرخه سواری همگانی، دبیر شهر ملی دوچرخه ایران، رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس و دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر شیراز را بر عهده دارد.
 
خاطرنشان می‌شود، آیین معارفه و ابلاغ این حکم با حضور نمایندگان مردم کلانشهر شیراز در شورای اسلامی، مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در فارس و مسئولین انتظامی و مقامات استانی برگزار شد. 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1170 کلیک ها  دوشنبه, 04 اسفند 1399 15:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا