چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس؛

ورزش‌ همگانی خط مقدم مبارزه با کم تحرکی است

ورزش‌ همگانی خط مقدم مبارزه با کم تحرکی است
   
ورزش‌ همگانی خط مقدم مبارزه با کم تحرکی است |||| ||||

    نشست سالانه روسای هیات ورزش های همگانی شهرستان های استان فارس برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این نشست در خصوص ورزش همگانی گفت: جامعه ورزش و باشگاه داران از بیماری کرونا آسیب جدی دیده است.
 
عباس حاجی زاده افزود: ورزش همگانی خط مقدم مبارزه با کم تحرکی است و تحقیقات جدید نشان داده ۳۰ دقیقه ورزش سبک سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری ها ایمن می کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن تاکید بر اهمیت ورزش همگانی و ورزش در خانه گفت: ورزش همگانی می تواند باعث ارتقای سلامت و شادابی خانواده‌ها شود.
 
در نشست روسای هیات ورزش‌های همگانی استان فارس سیروس پاک فطرت گفت: در دوران کرونا با اهتمام تمام هیات های ورزشی ۷۰۰۰ کلیپ ورزشی تولید کرده و در اختیار عموم قرار داده‌اند.
 
پاک فطرت گفت: با توجه به سیاست های جدید فدراسیون و نشر ورزش به عموم مردم و ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در بین جوانان ، اهتمام ریاست جدید فدراسیون و همکاران ایشان استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تشویق به امر ورزش است.
 
وی افزود: در دوران کرونا هیات ورزش های همگانی از پرکار ترین هیات ها بوده و از تمام روسای هیئات شهرستانی به دلیل مشارکت در فعال کردن خانواده ها و ترویج ورزش در خانه تشکر می‌کنم.
 
وی با قدردانی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان فارس در همکاری با هیات ورزش‌های همگانی به تشریح عملکرد این هیئت پرداخت و بیان کرد: این هیئت در سال ۹۹ که با وجود کرونا ۱۷۲۹ برنامه ورزشی در سطح استان برگزار کرده است و از مجموعه شهرداری های شهرها به دلیل همراهی با هیات تقدیر و تعامل با شهرداری‌ها کلید رفع موانع و مشکلات ورزش همگانی دانست.
 
مشاور عالی ورزش در شهرداری های کشور طرح لیگ تندرستی را برای ارتقاء سلامت و تزریق روحیه نشاط و تندرستی دانست و از روسای شهرستان ها ضمن تقدیر از تلاش های گذشته درخواست کرد تا مشارکت بیشتری در اجرای این لیگ داشته باشند تا در ارزیابی های آتی فدراسیون نتیجه مطلوب حاصل گردد.
 
رییس هیات ورزش های همگانی فارس گفت: ارزیابی فعالیت‌ هیات‌های همگانی شهرستان‌های فارس انجام گردیده و از سه شهرستان جهرم ، نی ریز ، اقلید به عنوان شهرستان شاخص در طرح پویش سراسری تقدیر شد.
 
همچنین در این نشست که با حضور حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، طی حکمی آقای حسن تاج پیکر شهرداراستهبان به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان استهبان و آقای مصطفی رامک به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان فراشبند منصوب شدند.
 
مشاور عالی ورزش در شهرداری های کشور از روسای هیات های شهرستان های استان فارس درخواست کرد اخلاق‌مداری را در اولویت ورزش و برنامه‌های ورزش همگانی قرار دهند و سفیران خوب سلامت باشند.
 
در ادامه نشست روح‌الله نجمی رئیس گروه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت بهترین اقدام در وضعیت کرونا، ورزش در خانه است و اهمیت فعالیت بدنی چه قبل از کرونا و چه بعد از کرونا است. 
وی با تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های اداره کل، ترویج ورزش همگانی و نشر به تمام سنین جامعه را مهم دانست و گفت: تنوع کمیته ها در هیات ورزش های همگانی تمام تقاضای عمومی ورزشی مردم را برآورده کرده است.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
579 کلیک ها  چهارشنبه, 29 بهمن 1399 08:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط