کمیته ورزش آتش نشانان هیئت ورزش‌های همگانی فارس تشکیل شد

کمیته ورزش آتش نشانان هیئت ورزش‌های همگانی فارس تشکیل شد
   
کمیته ورزش آتش نشانان هیئت ورزش‌های همگانی فارس تشکیل شد |||| ||||

کمیته ورزش و فعالیت‌های بدنی آتش نشانان شهرداری شیراز تشکیل و اعضای این کمیته انتخاب شدند.

به گزارش راستین آنلاین با حضور سیروس پاک فطرت رییس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز، علیرضا عدلو معاون برنامه ریزی سازمان آتش نشانی و اعضای برگزیده این سازمان، کمیته ورزش و فعالیت‌های بدنی آتش نشانان شهرداری شیراز تشکیل و اعضای این کمیته انتخاب شدند.

جهت انتخاب اعضای کمیته، در محل ساختمان اداری سازمان آتش نشانی شیراز نشستی برگزار شد، که علیرضا عدلو معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی سازمان آتش نشانی شیراز به عنوان رئیس کمیته، رحمان کشاورز مسئول تربیت بدنی این سازمان به عنوان نائب رئیس و رضیه اردشیرنژاد به عنوان دبیر منصوب و ابلاغ آن‌ها تحویل شد.

 معاون برنامه ریزی سازمان آتش نشانی و رییس کمیته ورزش آتش نشانان در این خصوص اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان مانند آتش‌نشانی از جمله مشاغلی هستند که وظیفه انجام اقدامات سریع و تصمیم‌گیری‌های سنجیده در کوتاه‌ترین زمان را بر عهده دارند و شاغلان در این حرفه علاوه بر فراگیری آموزش‌های تخصصی امدادگری و آتش‌نشانی باید در زمینه آمادگی جسمانی و بالا بردن کارایی و توانایی جسمی خود به عنوان یکی از ملزومات اصلی حرفه آتش‌نشانی نیز اقداماتی انجام دهند.

عدلو ادامه داد: در این رابطه به جهت ارتقای آمادگی جسمانی و پرورش نیروی جسمانی و تقویت روحیه سالم در آتش نشانان، با توجه به راه اندازی لیگ تندرستی توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از ابتدای بهمن ماه تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری، کمیته ورزشی آتش نشانان استان فارس نیز پر قدرت در این لیگ شرکت خواهد داشت.

IMG 20210128 WA0129

معاون برنامه ریزی سازمان آتش نشانی افزود: ورزش و تقویت قوای جسمانی آتش‌نشانان و امداد گران که مستقیماً با نجات جان و مال مردم سروکار دارند، از لازمه‌های جدایی‌ناپذیر به شمار می‌رود.

او گفت: با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن امور جاری زندگی بشری، به نظرمی‌رسد از نیروی کار و توان بدنی انسان‌ها کاسته شود که در برخی از زمینه‌ها نیز بدینگونه بوده است. حال آنکه در سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای مقابله با انواع حوادث و رخداد‌ها توان بدنی و آمادگی جسمانی نیرو‌های عملیاتی نقش انکار‌ناپذیری دارد.

عدلو اضافه کرد: ورزش و تربیت بدنی جزو لاینفک این سازمان‌ها بوده و انجام تمرینات ورزشی در اشکال مختلف جهت حفظ آمادگی جسمانی نیرو‌های امدادی امری لازم و ضروری است.

قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: بر اجرای دقیق و فعال همکاران در لیگ تندرستی و برگزاری مسابقات لیگ در بین ایستگاه‌ها تاکید کرد و هدایایی برای این موضوع در نظر گرفت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
654 کلیک ها  پنج شنبه, 09 بهمن 1399 23:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا